Nieuwsgroepen

2m2995f.jpg


ZO zien we het graag! :W
Sorry voor de vage foto, ff vergeten dat er nog een stuk naast hangt. :+
Hele dag al downloaden @ 900-1000kb/s :W
 
*download lekker verder @ 2,2mb/s ;)

Watvoor internet verbinding heb je dan, en welke nieuwsgroep zit je?? Kwam er vanmorgen achter dat ik ook nog best een snelle verbinding heb. :+

2nq8osz.jpg

Dit heb ik soms wel, maar dit is écht een piek. na 30 seconde zakt het alweer terug naar de 1mb/s. (@home breedband, geen idee hoeveel dat max kan met downloaden)

Als je tips hebt voor me om nóg sneller te kunnen downloaden... O-)
 
iemand die mij kan vertellen welke nieuwsgroep ik mij moet downloaden? wil alleen films en games downen... liefst unlimited, en zal ik dan grabit of newsleecher als programma gebruiken?
 
Watvoor internet verbinding heb je dan, en welke nieuwsgroep zit je?? Kwam er vanmorgen achter dat ik ook nog best een snelle verbinding heb. :+

2nq8osz.jpg

Dit heb ik soms wel, maar dit is écht een piek. na 30 seconde zakt het alweer terug naar de 1mb/s. (@home breedband, geen idee hoeveel dat max kan met downloaden)

Als je tips hebt voor me om nóg sneller te kunnen downloaden... O-)

Ik heb chello extreem, (20Mbit down,2Mbit upload). Download via giganews (met dank aan een vriend, die snachts zijn account nooit gebruikt :p ).
Kan per uur zo'n 9gb downloaden trouwens :D.
 
iemand die mij kan vertellen welke nieuwsgroep ik mij moet downloaden? wil alleen films en games downen... liefst unlimited, en zal ik dan grabit of newsleecher als programma gebruiken?
Newsleecher gebruiken! Moet je wel voor betalen hé, Grabit is gratis. En ik gebruik Eweka internet services ofzoiets als provider, of wat het ook is +pippi+
 
niets ;)
kost €60/maand, ik weet dat adsl(2) veel cheaper is, alleen zijn de snelle abbo's bij mij erg duur (alleen kpn/xs4all, 12mbit kost €80 8P).
 
ik zit op t GLR die volgens jou site ook is aangesloten, maar dan kan ik toch geen abbo nemen thuis 8P

op mijn werk en school heb ik ook gigabit internet, alleen vinden ze het daar niet zo leuk als ik usenet ga zitten leegtrekken :p
 
Normale huizen zijn ook niet aangesloten op een instelling uit die lijst. Ik zit in een studentenhuis met een glasvezelverbinding naar de TU :)
 
Back
Top