Nieuwe voorraad ST.net stickers !

De voorraad is weer bijgewerkt zoals ook op de site vermeld is.

Kleuren :
* Zwart
* Wit
* Zilver
* Geel
* Rood
* Paars
* Goud
* Blauw
* Lichtblauw ("polini blauw")
* Groen
* Oranje (licht)
* Oranje (donker)
* Fluor Groen
* Fluor Oranje
* Fluor Geel

Helaas dus nog geen chroom momenteel !

Voor mensen die te lui zijn om op de site te kijken, hier ook maar ff alle info <]

* Hoe kan je stickers aanvragen??
Zend een envelop met postzegel naar het onderstaande adres, voeg een briefje met je eigen adres + de gewenste kleur en formaat toe én twee extra (losse) postzegels van 0,44 cent...

ScooterTuning.net
Kloppenland 26
5331 RW Kerkdriel (NL)

Standaard formaat is 20 cm !

Vermeld duidelijk of je de 'new style' of 'oldschool style' wil !!!

Alle stickers bestaan op losse gesneden letters die aangebracht worden met een transparante laag er overheen. Na het opplakken haal je de transparant gewoon weer weg... Er is dus geen ondergrond !

Ook kunnen we uiteraard geen grote bestellingen zenden voor slechts twee postzegels. Wil je meer stickers (of andere kleuren extra), voeg dan extra postzegels toe !

foto_stickers2.jpg

foto_stickers.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ProjectRox said:
omg... Als ze weer mislukken laat ik ze wel bij een autozaak maken.. Hoef ik niet zo lang te wachten 8P.

Alles het allemaal niks is waarom reageer je dan nog hier ? Niemand heeft er problemen mee alleen meneer.
Ga ergens anders huilen ofzo pruz0r :L

Sorry hoor maar irriteer me dood aan dit soort mensen, het kost al niets een gaan ze nog mekkeren over de service.

baskamp said:
in welke afmetingen heb je ze allemaal?

Wat op voorraad is, is meestal 10cm, 12cm, 15cm, 20cm en 30cm

Er zijn idd afgelopen dagen wat envelopjes binnengekomen toen ik @ Intermot was. Ik probeer ze vandaag allemaal weer terug te zenden :) (de stickers dan :X)

Wat op voorraad is, is meestal 10cm, 12cm, 15cm, 20cm en 30cm

Er zijn idd afgelopen dagen wat envelopjes binnengekomen toen ik @ Intermot was. Ik probeer ze vandaag allemaal weer terug te zenden :) (de stickers dan :X)

ben benieuwd of er vandaag een mooie envelop op de deurmat ligt:P!

Mijn bestelling (2 zwarte stickers), zijn vandaag aangekomen. Ik heb ze precies een week geleden besteld en dus nu binnen, bedankt 9||6 !!

Back