Nieuwe voorraad ST.net stickers !

De voorraad is weer bijgewerkt zoals ook op de site vermeld is.

Kleuren :
* Zwart
* Wit
* Zilver
* Geel
* Rood
* Paars
* Goud
* Blauw
* Lichtblauw ("polini blauw")
* Groen
* Oranje (licht)
* Oranje (donker)
* Fluor Groen
* Fluor Oranje
* Fluor Geel

Helaas dus nog geen chroom momenteel !

Voor mensen die te lui zijn om op de site te kijken, hier ook maar ff alle info <]

* Hoe kan je stickers aanvragen??
Zend een envelop met postzegel naar het onderstaande adres, voeg een briefje met je eigen adres + de gewenste kleur en formaat toe én twee extra (losse) postzegels van 0,44 cent...

ScooterTuning.net
Kloppenland 26
5331 RW Kerkdriel (NL)

Standaard formaat is 20 cm !

Vermeld duidelijk of je de 'new style' of 'oldschool style' wil !!!

Alle stickers bestaan op losse gesneden letters die aangebracht worden met een transparante laag er overheen. Na het opplakken haal je de transparant gewoon weer weg... Er is dus geen ondergrond !

Ook kunnen we uiteraard geen grote bestellingen zenden voor slechts twee postzegels. Wil je meer stickers (of andere kleuren extra), voeg dan extra postzegels toe !

foto_stickers2.jpg

foto_stickers.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Razma said:
Ik was jou helemaal vergeten :X
Envelop lag nog in de Golf. Vandaag naar de post gebracht, morgen in huis :*

Hahahah :P. Ik dacht al waar blijfen ze 8P. Maar jahd an zie ik ze wel :P. Oh jah en nog tips om ze er op te plakken? De vorigen waren helemaal mislukt omdat ze niet van het vel wouden komen 8P

Als ik de sticker er niet goed af krijg, dan wip ik met mn nagel altijd een klein beetje de sticker omhoog zodat het wat makkelijker gaat. Mja je moet maar kijken dr is echt geen kunst aan

FF VRAAG, hoe kan ik mijn standaart brommer er beter uit laten zien???

ik heb een standaart rieju mrx, en ik wil er eigenlijk wel iets byzonders van hebben,

willen jullie een paar goede tips geven???????
Rieju_MRX.jpg

want ik vind hem nu zo standaart.

alvast bedankt,

gr jos:winner: })

ligt het ana mij of zijn het gewoon *** stickers :(. Alweer 1 verneukt!!! Het werkt egwoon niet! Ik wrijf op die achterkant om maar ze willen niet op die ene laag komen! Heb nu alweer 1 verneukt. Ik laat ze wel bij een autoshop maken, want dit is bagger...

Ligt echt aan jou hoor. Stickers zijn perfect te plakken als je genoeg geduld hebt. Jammer dat ik niet in de buurt woon anders had ik ze er zo voor je op geplakt.

ProjectRox said:
ligt het ana mij of zijn het gewoon *** stickers :(. Alweer 1 verneukt!!! Het werkt egwoon niet! Ik wrijf op die achterkant om maar ze willen niet op die ene laag komen! Heb nu alweer 1 verneukt. Ik laat ze wel bij een autoshop maken, want dit is bagger...
8P :L
Nog nooit problemen gehad. Maarja... Je kan het, of je kan het niet. :+
Dat je ze er nog nieteens af kan krijgen is wel heeel erg 8P

Je moet het echt letter voor letter doen, als er een letter niet mee gaat moet je net zolang terug doen en evt met je nagel eronder zodat die op het goede velletje terecht komt :).

Back