Nieuwe uitlaat; Doppler S3R

Sr street Luc

Vieze poater!
In de uitlaat die ik nu heb, is een tussenschot losgeschoten. Dit maakt nu een tering tyfus irritant ratelgeluid onder het rijden. (een giannelli extra chrome)

Nu wilde ik een nieuwe uitlaat kopen, en was aant twijfelen tussen de Doppler S3R en stage 6 PRO Replica.

- Is dit wat? Zit hij goed in elkaar?

- Hoe lopen ze op mijn std piaggio cilinder? Harder/Beter trekken als de uitlaat die ik nu heb? Of ong hetzelfde?

- Hoe is het geluid? Ik heb gehoord dat doppler uitlaten over het algemeen best een herrie maken?:D

- Is dit evt mogelijk op een DR70, want die wil ik misschien ook nog een keer gaan kopen.

- Waar zitten de begrenzers in deze uitlaten?

Bedankt,
Luc
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Maar is de stage 6 replica dan zo slecht? Ik vind het een mooie uitlaat voor wat je er maar voor hoeft te betalen..

Chrome met zwarte demper voor ong 130 euro.. En de stage 6 pro gewoon normaal voor 160..

Hoe zijn de prestaties hiervan?
 
stage6 pro loopt gewoon veel beter , zeker het geld meer wel waard , maar nog belanrijker is dat de Pro wel goed loopt op 70cc , de replica minder en moeilijk af te stellen.

op std cilinder loopt een replica wel leuk , maar voor iets meer heb je een betere dus die ook op 70cc zeer goed loopt.
 
Back
Top