deltaclutch
Well-Known Member
Ik heb een Giannelli Metal, zoals jullie weten doet deze het zeer goed op 50cc en ook redelijk op 70cc.
Het is een koppel uitlaat, dus gericht op trekkracht en niet zo zeer op topsnelheid..
De uitlaten worden nietmeer gemaakt en heb er gelukkig 1 kunnen vinden (in goede staat9||6) voor Piaggio bij een lokale scooter sloop.
Nou is het zo dat ik redelijk wat ervaring heb met 70cc's zowel giet als alu en nu zit ik met de vraag of de bocht van de Metal niet aan de kleine kant is voor een middeltoerige 70cc (Polini Corsa).. zou zonde zijn als er niet de maximale prestaties uitgehaald worden, toch ?
Ik zat er dus over te denken om de bocht eraf te slijpen en een andere bocht erop te zetten (een bredere bocht) bijv een C16 bocht of een andere met losse flens..
Is dit de moeite waard om aan te beginnen? Of is het risico dat ik deze uitlaat verneuk te groot?
Het is een koppel uitlaat, dus gericht op trekkracht en niet zo zeer op topsnelheid..
De uitlaten worden nietmeer gemaakt en heb er gelukkig 1 kunnen vinden (in goede staat9||6) voor Piaggio bij een lokale scooter sloop.
Nou is het zo dat ik redelijk wat ervaring heb met 70cc's zowel giet als alu en nu zit ik met de vraag of de bocht van de Metal niet aan de kleine kant is voor een middeltoerige 70cc (Polini Corsa).. zou zonde zijn als er niet de maximale prestaties uitgehaald worden, toch ?
Ik zat er dus over te denken om de bocht eraf te slijpen en een andere bocht erop te zetten (een bredere bocht) bijv een C16 bocht of een andere met losse flens..
Is dit de moeite waard om aan te beginnen? Of is het risico dat ik deze uitlaat verneuk te groot?