Goeiedag allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum en heb praktisch 2 linker handen als het op techniek aankomt. Ik twijfel tussen het aanschaffen van een peugot of een kymco.
Ik ben op zoek naar een degelijke kwaliteit snorscooter waar je met 2personen op kan zitten en die de dealer voor mij kan laten opvoeren tot 40km/uur zonder dat ik er na 3maanden mee terug moet. Het uiterlijk met kleur en patroon is totaal onbelangrijk!
De argumenten die ik tot nu toe in mijn kennissenkring heb;
KOOP EEN KYMCO 4TAKT WANT;
-die rijdt zuiniger
-slijt minder snel
-is in aanschaf veel goedkoper
-je hoeft geen olie meer te kopen
EN
KOOP EEN PEUGEOT 2TAKT WANT;
-je kan overal tanken,(bij brommix valt dat soms tegen)
-peugeot is veel betrouwbaarder merk
-peugeot 2takt is krachtiger,handig als je met 2personen rijdt
-peugeot kun je opvoeren tot 40 zonder dat je daar later mee technische problemen mee krijgt,kymco is veel vatbaarder voor kwaaltjes bij opvoeren
Wat vinden jullie? en wat vinden jullie van een peugeot 4takt?
groeten luke
Ik ben nieuw op dit forum en heb praktisch 2 linker handen als het op techniek aankomt. Ik twijfel tussen het aanschaffen van een peugot of een kymco.
Ik ben op zoek naar een degelijke kwaliteit snorscooter waar je met 2personen op kan zitten en die de dealer voor mij kan laten opvoeren tot 40km/uur zonder dat ik er na 3maanden mee terug moet. Het uiterlijk met kleur en patroon is totaal onbelangrijk!
De argumenten die ik tot nu toe in mijn kennissenkring heb;
KOOP EEN KYMCO 4TAKT WANT;
-die rijdt zuiniger
-slijt minder snel
-is in aanschaf veel goedkoper
-je hoeft geen olie meer te kopen
EN
KOOP EEN PEUGEOT 2TAKT WANT;
-je kan overal tanken,(bij brommix valt dat soms tegen)
-peugeot is veel betrouwbaarder merk
-peugeot 2takt is krachtiger,handig als je met 2personen rijdt
-peugeot kun je opvoeren tot 40 zonder dat je daar later mee technische problemen mee krijgt,kymco is veel vatbaarder voor kwaaltjes bij opvoeren
Wat vinden jullie? en wat vinden jullie van een peugeot 4takt?
groeten luke