Beste allemaal,
Voor mijn baan ben ik opzoek naar een nieuwe snorscooter (25 km/h) alleen kom er niet echt uit.
De volgende scooters heb ik gezien:
De merken (met typen) die ik momenteel in overweging neem:
- Sym Symphony ST
- La Souris Sourini RS
- Peugeot Django (zonder injectie)
- Santini Capri
De prijzen hoe ik hem zou willen hebben:
Sym Symphony ST: €2700.
La Souris Sourini RS €2400 (inc 5 onderhouds beurten)
Peugeot Django: €2900
Santini Capri: €2100
Ik zit eigenlijk met het volgende:
Ik heb op alle 4 scooters gezeten en qua zitting komen de chinese varianten het beste voor mij uit.
De Symphony glij ik naar voren en Django zit een beetje laag.
Dus ik neig naar de chinese merken te kijken alleen lees ik behoorlijk wat negatieve reviews maar de meeste reacties zijn van 2018. De dealers die de chineze scooters verkopen (La Souris/Santini) geven aan dat deze sinds vorige sterk zijn verbeterd qua motor en onderdelen.
Heeft iemand misschien ervaring & kan iemand mij een gouden tip geven?
Dank je!
Voor mijn baan ben ik opzoek naar een nieuwe snorscooter (25 km/h) alleen kom er niet echt uit.
De volgende scooters heb ik gezien:
De merken (met typen) die ik momenteel in overweging neem:
- Sym Symphony ST
Sym Symphony ST 50 4T Euro5? Sublieme Service
Sym Symphony ST 50 4T Euro 5. 3 jaar garantie. Grote 16 inch wielen. Ideaal voor lange afstanden. Geschikt 2 personen. Ophalen in de winkel of bezorging aan ...
www.scootercentrum.com
Scooter kopen of leasen? Al vanaf € 28,- per maand | La Souris
Goedkoop een scooter kopen of leasen? Het grootste scootermerk van Nederland. ✓Laagste prijsgarantie ✓22 fysieke winkels ✓Betaal in termijnen
www.lasourisscooters.nl
Peugeot Django Heritage 4T - Scootercity Amsterdam
De Peugeot Django Heritage heeft een onweerstaanbare jaren vijftig stijl. Verkrijgbaar in 25kmu en 45kmu uitvoering.
www.scootercity.nl
Santini Capri EFI Scooter Matzwart E5 | AANBIEDING
Onwijs mooie Santini Capri scooter. Kom langs in onze showroom voor een proefrit of bel voor meer info!
www.scooterspot.nl
De prijzen hoe ik hem zou willen hebben:
Sym Symphony ST: €2700.
La Souris Sourini RS €2400 (inc 5 onderhouds beurten)
Peugeot Django: €2900
Santini Capri: €2100
Ik zit eigenlijk met het volgende:
Ik heb op alle 4 scooters gezeten en qua zitting komen de chinese varianten het beste voor mij uit.
De Symphony glij ik naar voren en Django zit een beetje laag.
Dus ik neig naar de chinese merken te kijken alleen lees ik behoorlijk wat negatieve reviews maar de meeste reacties zijn van 2018. De dealers die de chineze scooters verkopen (La Souris/Santini) geven aan dat deze sinds vorige sterk zijn verbeterd qua motor en onderdelen.
Heeft iemand misschien ervaring & kan iemand mij een gouden tip geven?
Dank je!