ik weet echt 150% dat het scootergebonden is.
Dan weet ik niet welk rijbewijs jij wil halen :\ Je leert bij rijbewijs theorie alleen dat het opvoeren van bromfietsen strafbaar is, de consequenties staan daar niet in omdat dat namelijk elke keer veranderd.+ Ik heb dit moeten leren voor mijn rijbewijs
scootergebonden..
Waarom ik dit zeg is om de reden dat ik dus met mijn scooter op de rollerbank ben geweest en een briefje kreeg (Recidive-regeling brom/snorfietsen) waarop staat "U bent zojuist gecontroleerd op bromfiets : blabla(kenteken)" en dan "het voertuig haalde een aanzienlijk grotere snelheid bereikte dan wettelijk is toegestaan" hierbij haal ik dus uit dat het per kenteken (scooter) gaat.
Plus hierbij mag je in principe niet rijden nadat je dus met een te hoog kilowatt van de rollerbank afkomt.Je moet hem dus eerst afvoeren voordat je er weer op mag rijden(openbare weg). Dat vertelde heer en mevrouw agent mij bij de rollerbank.
Als ze het per naam doen dan zou dat erg raar zijn:S.
Wil je het zeker weten ga het wetboek na en anders stuur je een @mailtje naar de politie?
M.v.g bassiej ( sorry voor het slechte gebruik van leestekens)
Maakt niet uit, er komt op JOUW naam te staan dat je bent gepakt met een te snelle scooter, de 3e keer hang je erin. Als je een beetje typisch Nederlands denkt dan krijg je het antwoord vanzelfen als een een te hoog kw,s haalt op een rollerbank, laat je kenteken bewijs zien.