Dat is zo bij sommige merken.@ KenBraeckman, wat een onzin kraam je daar uit zeg... Stationair pompt een LC scooter al meer dan genoeg water rond.
Ben er niet zeker van maar het lijkt mij wel lucht gekoeld.Ik heb echt weinig verstand van scooters, Alhoewel ik wel weet dat 'n SF toch luchtgekoeld is? Ik laat 'm namelijk origineel. Ga 'm niet opvoeren. Misschien die ring eruit. Dan gaat ie toch maar ietsje harder?
hij gaat niet opvoern dus wat maakt het uit dan ...
ij zal het wel wetenHet maakt geen zak uit bij 45 km/h of ie nou lucht of watergekoeld is, gaat (ook bij warm weer hoor) gewoon goed... dus daar moet je niet naar kijken
Zeker watergekoeld nemen en als je hem dan toch wilt opdrijven is dat juist beter.
45/u met waterkoeling = water loopt niet goed door de kabels en koelingskamer.
80/u met waterkoeling = water loopt goed door en heeft dus een nut.
45/u met luchtkoeling = goed omdat hij niet warm wordt.
80/u met luchtkoeling = warm weer is niet goed want wordt niet gekoeld en koud weer dan wel xD
Wat een bullshit zeg, als ze uit de fabriek komen lopen ze ook gewoon 45, en daar heeft niemand problemen mee. En je zegt "sommige merken" maar ik had het toevallig in mijn post juist over een aerox / nitro.Dat is zo bij sommige merken.
LC is natuurlijk goed maar mijn vriendin heeft veel problemen gehad toen haar MBK Nitro 45/u reed. Was nooit eerder opgevoerd. Toen hij de snelheid van 85 had geen problemen meer met haar koeling