nieuwe scooter kopen, komt er nog nieuw model?

streetscraper

Well-Known Member
beste,

ik heb vroeger altijd erg veel lol gehad met mbk booster / yamaha bws. jammergenoeg zijn die allemaal slecht onderhouden / verprutst tweedehands (al vaak tegenkomen. Nu had ik om dit te vergeten twee jaar terug een jincheng dax gekocht. Dit is één brok ellende :X kostte maar 900 euro maar dan nog. voor het plezier heb ik nog een vespa ciao & grillo. Nu wil ik dus een nieuw straathok.

nu wil ik dus 100% zeker een yamaha bws / mbk booster. daarover gaat mijn vraag niet , ik weet dat jullie het een lelijk model vinden en oud blok (wat ook zo is, blok is flinstone techniek.

maar heeft iemand hier contacten met yamaha / mbk zelf? of weet iemand of er nu wel of niet plannen zijn om 2011 een nieuwe bws/booster op de markt te brengen? --> ik zie soms hier en daar een foto opduiken vanuit een ander land van een "nieuwe" bws/booster. Zelf heb ik al gezien dat ze nieuwe kleuren hebben gemaakt voor 2011. Misschien een teken dat ze het model nog een jaartje zo laten?

als iemand mij kan helpen! ik zou het graag weten. Want die foto's die opduiken vind ik maar niks. Als ze hem willen vervangen dan zal ik wat harder moeten sparen daarom vraag ik het. :W
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top