Een scooter staat vanaf fabriek wat arm afgesteld. Mogelijk bied een maatje grotere sproeier een optie. Als je je probleem omschrijft betreft op welk moment die inhoud en of de motor dan warm of koud is, dan kun misschien wat meer relativeren.Dank allen!
@Lorenzo P de verkoper vertelde inderdaad dat de Sym bijna altijd slecht optrekt na het gas geven, alleen dat heb ik niet, wel dus dat inhouden
@simsa Na 40 km/u gaat ie gewoon goed en dat blijft zo, het is logisch dat hij inhoud als de 45 km wordt bereikt...
Het is niet meer dan logisch als je een scooter hebt die 45 gaat dat die vreselijk inhoud er zit gewoon niet meer in, kijk het is gewoon heel simpel zodra je topsnelheid hoger is acceleer jij ook sneller trek je sneller weg maar dat is nu het hele probleem met die nederlandse wet dat alles so extreem afgeknepen moet zijn dat zo'n ding gewoon niet vooruit te branden is. Ik heb zelf een zip 2000 2t AC en ik zit in een keer op mijn top trekt zo naar de 70 in 2 sec maybe. Maar die is dan ook wel weer helemaal ontgrensd nu moet ik wel zeggen dat ik ook het begrensd getest heb en zonder vario ring en alleen een prop in de uitlaat de scooter is niet vooruit te branden en acceleert ruk zelf een 2t rijd er niet goed door.Dank allen!
@Lorenzo P de verkoper vertelde inderdaad dat de Sym bijna altijd slecht optrekt na het gas geven, alleen dat heb ik niet, wel dus dat inhouden
@simsa Na 40 km/u gaat ie gewoon goed en dat blijft zo, het is logisch dat hij inhoud als de 45 km wordt bereikt...
Ik vermoed dat dit om een injectiemodel gaat die heeft als het goed is geen sproeierEen scooter staat vanaf fabriek wat arm afgesteld. Mogelijk bied een maatje grotere sproeier een optie. Als je je probleem omschrijft betreft op welk moment die inhoud en of de motor dan warm of koud is, dan kun misschien wat meer relativeren.
Uiteraard moet de scooter winkel dit linksom of rechtsom met je oplossen.
Och ik blijf maar in die E4 hangen met m'n hoofd, je hebt gelijk.injectiemodel
snap ik is ook niet erg dat is gewoon gewenning voor ons nogOch ik blijf maar in die E4 hangen met m'n hoofd, je hebt gelijk.
Dan is het of een injectie of eentje met een elektronische carburateur.@4slaf4life geen idee verder, op mijn verzekeringspapieren staat dat het bouwjaar 2020 is.....