Nieuwe perso scoot site

Moet er een grote perso scoot site komen?

• Ja, vet!!

Votes: 67 72.0%
  • Uuuh, boeit me weinig

Votes: 16 17.2%
  • Nee dewd, oprotten

Votes: 10 10.8%

• Total voters
    93
ik ben poos geleden ook al met zo'n soort idee bezig geweest
een contests site dat je je als het ware scoot VS scoot krijgt.
Alleen een beetje tijd gebrek dus staat nog ongebruikt op mijn pc... komt misschien ooit nog eens wat van..

Ok, even een status update

• Scoots bekijken - Done
  • Aanmelden/registreren - Done
  • Setup wijzigen - Done
  • Lijstje met laatste 10 nieuwe scoots - Done
  • Lijstje met laatste 10 nieuwe reacties - Done
  • In/uitloggen - done

Ik ben nu bezig met het reactiesysteem en had nog even een vraagje daarover. Hebben jullie liever dat je alleen tekst kan gebruiken (is serieuzer) of dat de forum smiles ook bruikbaar zijn

Ik moet ook nog het plaatjes uploaden inbouwen. Iedere user krijgt 1mb om plaatjes up te loaden, wat, als je geen bmp files gebruikt, meer dan genoeg is.

Originally posted by Wout
Ok, even een status update

• Scoots bekijken - Done
  • Aanmelden/registreren - Done
  • Setup wijzigen - Done
  • Lijstje met laatste 10 nieuwe scoots - Done
  • Lijstje met laatste 10 nieuwe reacties - Done
  • In/uitloggen - done

Ik ben nu bezig met het reactiesysteem en had nog even een vraagje daarover. Hebben jullie liever dat je alleen tekst kan gebruiken (is serieuzer) of dat de forum smiles ook bruikbaar zijn

Ik moet ook nog het plaatjes uploaden inbouwen. Iedere user krijgt 1mb om plaatjes up te loaden, wat, als je geen bmp files gebruikt, meer dan genoeg is.

smileys kunnen wel maar dan wel een beetje normale en geen smiley die elkaar overhoop schieten of zoiets. ik vind 1 mb trouwens nog best veel ik zou minder nemen als ik jou was dan belast je je server een stuk minder. oja ik zou ook op je site een scripje maken die de plaatjes verkleint ander krijg je plaatjes van 1600*1200 en dat fucked je hele layout up.

Goed idee, zeker dat je 't ook zelf kan bijhouden enz.

Smileys zijn wel funny, dus houe. Enne, komen d'r ook wat mods dan die de info die de startpunt kindjes submitten, kunnen removen?

Originally posted by TomaHawk

smileys kunnen wel maar dan wel een beetje normale en geen smiley die elkaar overhoop schieten of zoiets. ik vind 1 mb trouwens nog best veel ik zou minder nemen als ik jou was dan belast je je server een stuk minder. oja ik zou ook op je site een scripje maken die de plaatjes verkleint ander krijg je plaatjes van 1600*1200 en dat fucked je hele layout up.

Ik dacht meer aan de volgende smiles
:)
:(
:P
:?
8)
:|
:W
0?
8P

Plaates worden al geresized naar 200x200 pixels

Wanneer is ie af...:) ik wil m'n ding erop hebben, met voorjaarsvakantie laten tunen denk ik bij Dynojet, niet te ver weg en schijnen wel goed te zijn...:) heb je al een internetadres/server of ben je echt alleen nog met de opbouw bezig?

Originally posted by Heineken
Wanneer is ie af...:) ik wil m'n ding erop hebben, met voorjaarsvakantie laten tunen denk ik bij Dynojet, niet te ver weg en schijnen wel goed te zijn...:) heb je al een internetadres/server of ben je echt alleen nog met de opbouw bezig?

Server/domein komt eraan

Eindelijk eens een kewl idee wat zo te zien wel ten uitvoer wordt gebracht. Ik zal hem er ook op zetten als ie af is! Succes ermee, ennuh... Houd ons op de hoogte!

Greetz

Originally posted by hebo-aeroxje
Eindelijk eens een kewl idee wat zo te zien wel ten uitvoer wordt gebracht. Ik zal hem er ook op zetten als ie af is! Succes ermee, ennuh... Houd ons op de hoogte!

Greetz

Heh, de basis is grotendeels af. Ik moet alleen nog image uploading inbouwen maar was de laatste paar dagen erg druk met school

OK, ff eerst wat dingen om de teleurstelling te verminderen :)

-De layout is vies, dat weet ik. Heb nog heel weinig eraan gedaan, het gaat eerst om de scripts
-Je kan geen plaatjes uploaden. Dit komt door F2S, op de uiteindelijke server kan dit wel gewoon
-Het is nog kaal. Je kan alleen reggen, en andermans scoot bekijken en reacties geven. Bij de uiteindelijke versie kun je ook zoeken op Merk of type zodat je een volledige lijst te zien krijgt.

http://www.klas4c.f2s.com/scoot/index.php

Honda wallaroo staat er nog niet tussen... kun je die er nog aan toevoegen? dan kan ik me ook aanmelden...:) En peugoet fox mis ik ook, en appie rs, beta quadra... ik denk dat het beter is als je mensen zelf hun merk+type in laat voeren watn stel dat iemand een met iets als een camino ofzo afkomt... kun je merken toe blíjven voegen... maar in ieder geval de wallaroo toe... mijne is bijna klaar namelijk.

Originally posted by Heineken
Honda wallaroo staat er nog niet tussen... kun je die er nog aan toevoegen? dan kan ik me ook aanmelden...:) En peugoet fox mis ik ook, en appie rs, beta quadra... ik denk dat het beter is als je mensen zelf hun merk+type in laat voeren watn stel dat iemand een met iets als een camino ofzo afkomt... kun je merken toe blíjven voegen... maar in ieder geval de wallaroo toe... mijne is bijna klaar namelijk.

De reden dat de appie RS er niet op staat is het omdat het Scooterbase en niet ScooterEnSchakelbase wordt. Als je de Appie RS erbij zet willen alle mensen met crosser hun merk er ook bij enzo, en de nadruk hier ligt juist op scooters.

Aangezien de walleroo wel een scoot blok heeft heb ik hem toegevoegd

-smilies toegevoegd
-eerst werd je scootertype veranderd als je ging editen en moest je dus de hele tijd weer goed zetten, is gefixed
-wat bugs met de reacties

Back