Originally posted by Bart Nrg Mc2
?
Greetz.
is nog best lastig, zo'n smile interpreteren
Originally posted by Bart Nrg Mc2
?
Greetz.
Originally posted by NastroAzzuro
Of via scootertuning.net (Razma?).Wel vet initiatief Wout! Ziet er ook netjes uit
Originally posted by Wout
Ok, even een status update
- Scoots bekijken - Done
- Aanmelden/registreren - Done
- Setup wijzigen - Done
- Lijstje met laatste 10 nieuwe scoots - Done
- Lijstje met laatste 10 nieuwe reacties - Done
- In/uitloggen - done
Ik ben nu bezig met het reactiesysteem en had nog even een vraagje daarover. Hebben jullie liever dat je alleen tekst kan gebruiken (is serieuzer) of dat de forum smiles ook bruikbaar zijn
Ik moet ook nog het plaatjes uploaden inbouwen. Iedere user krijgt 1mb om plaatjes up te loaden, wat, als je geen bmp files gebruikt, meer dan genoeg is.
Originally posted by TomaHawk
smileys kunnen wel maar dan wel een beetje normale en geen smiley die elkaar overhoop schieten of zoiets. ik vind 1 mb trouwens nog best veel ik zou minder nemen als ik jou was dan belast je je server een stuk minder. oja ik zou ook op je site een scripje maken die de plaatjes verkleint ander krijg je plaatjes van 1600*1200 en dat fucked je hele layout up.
Originally posted by Thomas
Enne, komen d'r ook wat mods dan die de info die de startpunt kindjes submitten, kunnen removen?
Originally posted by Heineken
Wanneer is ie af... ik wil m'n ding erop hebben, met voorjaarsvakantie laten tunen denk ik bij Dynojet, niet te ver weg en schijnen wel goed te zijn... heb je al een internetadres/server of ben je echt alleen nog met de opbouw bezig?
Originally posted by hebo-aeroxje
Eindelijk eens een kewl idee wat zo te zien wel ten uitvoer wordt gebracht. Ik zal hem er ook op zetten als ie af is! Succes ermee, ennuh... Houd ons op de hoogte!
Greetz
Originally posted by Heineken
Honda wallaroo staat er nog niet tussen... kun je die er nog aan toevoegen? dan kan ik me ook aanmelden... En peugoet fox mis ik ook, en appie rs, beta quadra... ik denk dat het beter is als je mensen zelf hun merk+type in laat voeren watn stel dat iemand een met iets als een camino ofzo afkomt... kun je merken toe blíjven voegen... maar in ieder geval de wallaroo toe... mijne is bijna klaar namelijk.