Nieuwe perso scoot site

Moet er een grote perso scoot site komen?

  • Ja, vet!!

    Votes: 67 72.0%
  • Uuuh, boeit me weinig

    Votes: 16 17.2%
  • Nee dewd, oprotten

    Votes: 10 10.8%

  • Total voters
    93
en hoe zorg je dat de resulaten beetje betrouwbaar zijn? dat er niet dus bv een gare neo's op nr1 staat ofzo
 
Originally posted by Freezerator
en hoe zorg je dat de resulaten beetje betrouwbaar zijn? dat er niet dus bv een gare neo's op nr1 staat ofzo

Stel dat ik het stem systeem erin laat

Om te kunnen stemmen moet je zelf ook geregistreerd zijn en je info ingevuld hebben. Je kan dus niet zomaar ff langssurfen en stemmen.

Elke stem wordt gelogd, dus elk geregistreerd persoon kan maar 1x stemmen. Het is dus niet mogelijk om bijvoorbeeld 100x op een gare zenith (;)) te stemmen.

het enige waar je dan op moet vertrouwen is de beoordelingskwaliteiten van de geregistreerde gebruikers
 
Last edited:
Originally posted by Aeroxruud


en dat is nou het probleem

Een gedeelte van de forum gebruikers hier schat ik wel hoog in, maar als heel zuigpunt zich regged, tja, dan is het misschien beter om die voting maar eruit te slopen
 
Originally posted by Wout


Een gedeelte van de forum gebruikers hier schat ik wel hoog in, maar als heel zuigpunt zich regged, tja, dan is het misschien beter om die voting maar eruit te slopen

ja daarom...mensen zijn vrij om te reggen.
dan krijg je van die mensen van zuigpunt...en dan krijg je weer het gezever van die cijfers.
ik denk dat je het beter weg kan laten.
 
maw, zorg er dus voor dat het 'epp0-proof' is :)

ik vind het vet, alleen zou je dus e-mail+icq nr+ msn mailadres er bijvoorbeeld bij kunnen zetten.
ook leuk is de mogelijkheid om in de 'setup/gegevensbalk' onderin een grafiek in te voegen (als je die hebt)

'Scooterbase' is trouwens een strakke naam voor de site :)
 
Originally posted by Boeie
maw, zorg er dus voor dat het 'epp0-proof' is :)

ik vind het vet, alleen zou je dus e-mail+icq nr+ msn mailadres er bijvoorbeeld bij kunnen zetten.
ook leuk is de mogelijkheid om in de 'setup/gegevensbalk' onderin een grafiek in te voegen (als je die hebt)

'Scooterbase' is trouwens een strakke naam voor de site :)

Email icq/msn zal ik toevoegen
Maar minder dan 10% heeft denk ik een grafiek van een testrun dus om daar een apart stuk voor te maken lijkt me overbodig, dat plaatje kan je dan gewoon tussen de scootpics uploaden
 
Ik vind het kewl idee..En zet gewoon eerst test pagina op en kijken hoe het werkt en wat er zuigt en wat niet.. Wat zuigt kun je er dan altijd nog afmikken..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik vind het kewl idee..En zet gewoon eerst test pagina op en kijken hoe het werkt en wat er zuigt en wat niet.. Wat zuigt kun je er dan altijd nog afmikken..

Ik ben ook van plan als het af is zeg maar een bepaalde groep forum users toegang te geven die het dan kunnen testen/slopen :)

ook om te kijken of er nog bugs/beveiligingsfouten in zitten oid
 
doen, en dan allebei, dan zullen de noobs wel ff slikken als ze 90 op de teller gaan, en het blijkt maar 75digi op alle andere scooters.
 
Originally posted by Wout
Zal ik ook nog topspeed erbij gooien? En dat je dan moet selecteren of het teller of digi is?

gaat veel crap tss zitten
wie het wil vermelden zet het maar bij opmerking denk ik
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik ben het met Razma eens.. Die teller shit is altijd gelogen ongeveer.. beter er niet bij dus..

Is al weg, heb ook al layout wat vetter gemaakt enzo, komt zometeen weer een plaatje aan
 
Ziet er netjes uit...

En kenne we dan zelf de pics uploaden?
Krijgt iedereen 1mb voor zijn pics...

oja wordt et een .nl adres?
 
Back
Top