Nieuwe perso scoot site

Moet er een grote perso scoot site komen?

  • Ja, vet!!

    Votes: 67 72.0%
  • Uuuh, boeit me weinig

    Votes: 16 17.2%
  • Nee dewd, oprotten

    Votes: 10 10.8%

  • Total voters
    93

Wout

Streng & rechtvaardig
Ik loop al een tijdje rond met het idee om een grote perso scoot site te maken. Op deze site kun je dan dus je scoot plaatsen en de volgende extra dingen

  • Je kan zelf je info bijhouden via update pagina
  • Je kan reacties plaatsen bij andermans scoot
  • Je kan cijfers geven aan andermans scoot
  • Je kan meerdere plaatjes uploaden bij je scoot
  • Een top 10 van best beoordeelde scoots

En vast nog wel meer waar ik ff nu niet op kom.
Maar wat ik nu wil weten, is hier animo voor?
Als ik dit ga maken gaan hier namelijk veel uren werk inzitten en als dan uiteindelijk er maar 3 scoots opstaan voel ik me ook best genaaid.

Dus vul ff de poll in, en als je ideeën hebt zet ze dan ff in een reply
 
Advertisement - register to remove this

VEET!!

Dus zoiets als CU2 alleen dan met scootz, dat je je site gwoon zelf kan update enzo...

Helemaal geen slecht idee!!
 
Re: VEET!!

Originally posted by FerrariPhantom
Dus zoiets als CU2 alleen dan met scootz, dat je je site gwoon zelf kan update enzo...

Helemaal geen slecht idee!!

Laten we het zo zeggen als CU2 een driewieler is, wordt deze site een Hayabusa :P
 
:Z

ok, ff een plaatje van hoe het er nu uitziet
de layout is er basic en is nog lang niet klaar
alle info die je ziet wordt via een script uit de database gehaald

dus je vult het zelf in en je kan ook ten alle tijden je gegevens updaten
 
idd cijfer geven moet je niet doen,
dan krijg je weer van die mensen die gaan zeiken dat ze een te laag punt hebben.
OF van die mensen die de hele tijd blij doen omdat ze het hoogste punt hebben.
 
lijkt me wel leuk om de scootz van iedere member te bekijken jah.

PHAT idee

Ik ben ook tegen cijfers eigenlijk, maar mening moet er wel bij

greetzzzzzzzz
 
Originally posted by Aeroxruud
idd cijfer geven moet je niet doen,
dan krijg je weer van die mensen die gaan zeiken dat ze een te laag punt hebben.
OF van die mensen die de hele tijd blij doen omdat ze het hoogste punt hebben.

Mee eens, maar je kunt wel vette scoots een plekje geven op de frontpage zodat je die gelijk ziet.
 
En nog ff iets: als je bijvoorbeeld standaard krukas heb, hoef ik dat niet te weten. Zet het alleen op die site als het niet standaard is. En je afstelling boeit al helemaal niet. En ook het emailadres van degene erbij zetten...
 
Originally posted by VDM


Mee eens, maar je kunt wel vette scoots een plekje geven op de frontpage zodat je die gelijk ziet.

dat kun je beter doen dan cijfers geven ja...en dan heb je gelijk iets om op de frontpage te zetten :)
 
Originally posted by VDM
En nog ff iets: als je bijvoorbeeld standaard krukas heb, hoef ik dat niet te weten. Zet het alleen op die site als het niet standaard is. En je afstelling boeit al helemaal niet. En ook het emailadres van degene erbij zetten...

Dingen die je niet invult worden niet weergegeven dus als jij het krukas invoerveld leeglaat komt het ook niet bij je setup te staan. En die afstelling sloop ik er wel uit
 
Originally posted by VDM


Mee eens, maar je kunt wel vette scoots een plekje geven op de frontpage zodat je die gelijk ziet.

Ok, maar dan moeten ik wel ff kijken waar de grens ligt bij vette scoot/niet vette scoot
 
Originally posted by VDM


Dat bepaald je toch lekker zelf :D

Ja, maar dan krijg je geheid mensen die gaan zeuren want de scoot van Pietje staat wel op frontpage maar die van hem niet.

Daarom dacht ik aan het cijfer geven ala hotornot zodat de users zelf kunne bepalen welke scoot vet is en niet

naja, ik ga weer ff verder bouwen
 
Last edited:
Originally posted by Wout


Ja, maar dan krijg je geheid mensen die gaan zeuren want de scoot van Pietje staat wel op frontpage maar die van hem niet.

Daarom dacht ik aan het cijfer geven ala hotornot zodat de users zelf kunne bepalen welke scoot vet is en niet

naja, ik ga weer ff verder bouwen

die mensen die dan zeuren zijn zielig
 
Back
Top