nieuwe mhr replica of gebruikte mhr team

wimpie

Well-Known Member
wat kan ik beter doen?een nieuwe mhr replica kopen voor 206 euro icm yasuni r en 17.5mm carb(ene heb ik liggen, andere kan ik vrijwel zeker cheap aankomen), of een (kort) gebruikte team70cc met 21mm carb voor 200 euro maar dan moet ik een c16 of iets dergelijks.

er dient bij gezegd te worden dat ik geen natuurtalent afstellen ben, en elke keer als ik wil rijden carbafstelling goed moeten zetten lijkt me dus niethandig.

Advertisement - register to remove this

dan zou ik eerst met het iets lichtere setup proberen, en wanneer je dat onderhanden hebt kun je nog wel een brutere setup nemen, eerst ff ervaring opdoen dus :)

aha, zit wel iets in.
ik heb 2 pics, maar ik weet niet hoe ik ze hier laat zien.
dus als iemand dat ff snel wil uitleggen zou dat erg fijn zijn

Last edited:
in het vak waar je typt als je gaat posten zit daar vlakboven wat letters met : Attach Image, daar op klikken en je komt er wel achter hoe het werkt:)

't gaat dus om deze foto's

1022969833-12.jpg

1022969884-13.jpg

Mjah ik heb hem ook al gezegd dat deze cilinder niet 'weinig' gebruikt is en dat de wand er niet echt lekker uitziet..

ik zeg dus: MHR rep halen icm yasuni r en 19mm!!

volgens de huidge eigenaar NIET, maar die woont niet bepaald in de buurt dus kan ik het niet zelf checken.
wel is de eigenaar bereid om mocht de cilinder niet bevallen,hem terug te nemen tegen aankoopprijs.mja, is het dat risico waard?
ik heb zelf eerlijk gezegd mijn bedenkingen...

vond die erg jammer, want hij was volgens zijn "deskundige vrienden"echt net nieuw.nja, jammer voor hem maar hij houd z'n mhr team maar.hij gebruikte hem op de standaard as, kan dat igenlijk wel?!ivm pen 10/12 zuigerverschil en zo?mja, boeit me weinig, ik haal gewoon een nieuwe:W
eerst de krukas maar eens vervangen en dan zie ik wel verder:P

Originally posted by wimpie
vond die erg jammer, want hij was volgens zijn "deskundige vrienden"echt net nieuw.nja, jammer voor hem maar hij houd z'n mhr team maar.hij gebruikte hem op de standaard as, kan dat igenlijk wel?!ivm pen 10/12 zuigerverschil en zo?mja, boeit me weinig, ik haal gewoon een nieuwe:W

10pens zuiger bij gekocht....

Originally posted by wimpie

Je hebt een Puch NRG MC3 zie ik in je profile. Met een MHR-R zal een andere krukas niet noodzakelijk zijn. Je kan eventueel wel C3 lagers nemen icm originele as. Als je genoeg geld hebt kun je natuurlijk beter gelijk een Doppler asje oid halen :)

Als je toch een nieuwe MHR (team) 70 haalt zou ik wel een andere as nemen :!

Back