Nieuwe MHR pijp Mina.

Advertisement - register to remove this

Zal wel gewoon de Team2000 zijn...

1026728214Image04.jpg

Ik weet niet voor 100% zeker of dit de goede is...

ja klopt...

JohnnB en ik zijn het eens geworden dat de pijp op de foto van Bart ws de 'nieuwe' MHR pijp is, niet de team2000. Dat zal ws deze zijn:

1032887449-2k1.gif

1032887476-2k2.jpg

Originally posted by Patrick
Owhja, en dit is dus die SR die een keer in de scootin' heeft gestaan. weet niet meer van wie de foto's zijn, sorry.

Zijn mijn foto's :)
Maar volgens de eigenaar van deze SR, is dit de meest recente MHR pijp voor Minarelli, maar deze is al weer een goede 10 maanden oud, dus zo nieuw is die ook niet. Hmmm...

Mja t vage is dat op de doos van mijn MHR ; MHR TEAM staat :S
dus ik snap er helemaal nix meer van van die malossi dingen. Volgens de importeur is degene die bovenaan gepost is de 'snelste' . Vaagheid slaat toe

De mhr uitlaat zoals te zien op die sr ( hier boven ) , heb ik in mijn handen gehad en is vrijwel gelijk aan mijn mhr , enkel de plaatsing van de demper verschilt .

en op die geel/oranje sr van IST.tk zit de zelfde als die van mij .
maar wat nou de juiste benaming is van die dingen ..... ??:S
Malossi uitlaten dan maar :)

Ik ga het nog vager maken dan. ER IS NOG 1 andere naar mijn idee. Deze is korter en dikker. Ik ga binnekort wel ff langs bij die gast en schiet er ff een plaatje van.

Die van die oranje is een "gewone" MHR pijp. DDeze had ik zelf ook. En dit is zeker neit de vetste uit de malossi stal ( bij lange na niet zelfs).

ik woon praktisch naast Anglo-Dutch, zou ik daar zomaar ff naar binnen wandelen met digi en ff een overzichtje maken? (als het magvan hun:))

Dat zou een oplossing kunnen zijn. Maar je hebt kans dat sommige spullen gewoon import zijn. Want ik hetb het vage vermoeden dat anglo niet alles levert wat er te krijgen is.

Maybe op bestelling maar het is iig niet op voorraad....:rolleyes:

Originally posted by Alexander
Die van die oranje is een "gewone" MHR pijp. DDeze had ik zelf ook. En dit is zeker neit de vetste uit de malossi stal ( bij lange na niet zelfs).

Aargh :|

Dus de minst vette Minarelli-MHR-pijp heeft dezelfde ophanging als de Team2000 op Piaggio? Er is werkelijk geen pijl op te trekken wat die Italianen allemaal in elkaar brassen :|

Back