Nieuwe Krukas

Robbie

in love!
Hey ik ben van plan om toch maar voor dat brute geweld een nieuwe krukas te kopen, denk dat een Malossi RHQ haal, das toch wel een goede? En wat voor lagers moet ik daarbij hebben? Van SKF C4 ofzo? Of zijn er andere betere? ook keerringen heb je nodig he, welke dan?

Thanx

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Roadrunner
Hey ik ben van plan om toch maar voor dat brute geweld een nieuwe krukas te kopen, denk dat een Malossi RHQ haal, das toch wel een goede? En wat voor lagers moet ik daarbij hebben? Van SKF C4 ofzo? Of zijn er andere betere? ook keerringen heb je nodig he, welke dan?

Thanx

viton keerringen malossi lagers krukas is wel ok

Originally posted by mc2
Die c4 lagers zijn ook goed hoor! kunnen veel/snel omwentelingen aan.

daar zijn ik en andere nog niet over uit... SKF's eigen lagers gaan vaker sneller kapot dan bijv de malossi of polini xemplaren....

De c4 doet het goed hoor, ik heb ze wel eens bij iemand ge-monteerd met een mhr 70cc + bijhorende uitlaat en de malossi krukas.

De lagers zij vele km`s mee gegaan

de nnt lagers die zijn bager, het lager huls breekt vaak op verschillende plaatsen af waardoor de lager stroef gaat lopen.

maar de malossi/polini lagers zijn erg goed, maar erg duur

dus gewoon die gene halen die bij scootparts staan, malossi race lager is toch gewoon SKF c4 met een malossi sticker? Enne je bedoelt die vloeibare pakking ofzo? of carter pakking? Me pa heb nog wel vloeibare pakking liggen.... auto biznuz

Originally posted by Roadrunner
dus gewoon die gene halen die bij scootparts staan, malossi race lager is toch gewoon SKF c4 met een malossi sticker? Enne je bedoelt die vloeibare pakking ofzo? of carter pakking? Me pa heb nog wel vloeibare pakking liggen.... auto biznuz

neem wel de goede vloeibarepakking!

beetje...

sproeier is nog te gr00t maar die hebben ze hiero niet :(

die is dus besteld en krijg ik zondag

hij trekt wel aardig maar boven de 110 teller is het feest over omdat ie teveel mengsel krijgt :)

Back