Hoi dag allemaal ik heb namelijk een piaggio zip 2 takt. (gaat hier over een 50cc carter)
Ik heb recent 2 a 3 dagen geleden het blok gesplits en een nieuwe krukas en nieuwe lagers erin gestoken.
hij bewoog toen soepel en heb dan vervolgens met voeler maatjes hem afgemeten dat hij zo goed mogelijk gecentreerd stond hij bewoon toen nog heel heel soepel natuurlijk. vervolgens heb ik mijn 2 keringen die bij het setje waren erin gedaan om het te dichten maar doen voelde ik dat het blok namelijk strak voelde en niet zoals bij me oude scooter voelde. mijn vraag nu is dit normaal ? word het nog soepeler na het in rijde en roderen? als iemand mij tips kan geven of zijn gedachtes laat maar weten. de krukas draait nog goed me als je met de onsteking draait. ik zal een video bezorgen zo snel mogelijk aan deze thread. alvast bedankt iedereen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

heb 79 tot 88 geprobeert doet allemaal vet aan slaan

nu hangt er een powerfilter onder met een grote sproeier

als je tips hebt voor een afstelling zegmaar heb prower filter en standaard filter hier liggen ik weet niet wat ik zou moeten doen
En het was 50cc? Een bougie kan niet vet slaan als je goeie mengverhouding doet. De motor kan wel verzuipen. Rijdt ie opvolgas goed?
 
Ja maar als ik lager in sproier ga blijft die nat, wat boor sprier raad je aan 70cc
Ga je me nog vertellen hoe ver die luchtschroef open staat? Of laat je me gewoon allemaal oplossingen bedenken totdat je het zat bent ofzo.... ik wil weten hoeveel slagen die luchtschroef openstaat, zonder die informatie ga ik je niet verder helpen
 
Welke carburateur gebruik je? Op mijn keeway zit een imitatie en die krijg je niet afgesteld. Die loopt t bestr met koude motor met de luchtschroef dicht zonder dat hij valse lucht aan zuigt.
 
Back
Top