nieuwe ecu en scooter start niet

ik heb alles juist gedaan, accu eerst los dan verandert dan accu weer der aan en dan ingeleerd. De scooter wilt soms helemaal niet aan, ik zie ook dat bij het oliedopje bij mijn carteldeksel altijd nat is weet ook niet hoe maar dat doet er even niet toe . Toen ik de oude ecu er in had gedaan startte die weer normaal op maar in het vermeden had ik soms ook moeite met het opstarten maar dat was weg.
Post automatically merged:

Btw het is zo een blauwe ecu

Ja dus zijn de problemen (terug) gekomen met de nieuwe ecu. Mag ik vragen waarom je niet gewoon een malossi ecu hebt gehaald kost misschien 100 euro meer maar de kwaliteit is 10x beter dan die van mezoly ik zou contact op nemen met de webshop (ik vermoed kparts?)
 
later nagedacht was het slimmer om de malossi te halen en ja het is van k-parts maar ik heb het van een andere account besteld dus het zal niet veel helpen om k-parts te contacteren. Ook merk is dat als ik gas geef da het een tijdje duurt voordat die echt gas geeft en als de scooter nog koud is en ik sta stil dan valt die uit of als ik merk dat die uitvalt en ik geef gas, merk je dat de scooter weinig gas geeft denk je dat het te maken heeft met de ecu? Met de oude ecu had ik geen problemen
 
later nagedacht was het slimmer om de malossi te halen en ja het is van k-parts maar ik heb het van een andere account besteld dus het zal niet veel helpen om k-parts te contacteren. Ook merk is dat als ik gas geef da het een tijdje duurt voordat die echt gas geeft en als de scooter nog koud is en ik sta stil dan valt die uit of als ik merk dat die uitvalt en ik geef gas, merk je dat de scooter weinig gas geeft denk je dat het te maken heeft met de ecu? Met de oude ecu had ik geen problemen

Ja ik denk dat de ecu het probleem is omdat deze problemen zijn gekomen na het installeren van de ecu.
De ecu moet je zien als het hart van de scooter deze stuurt alles aan en berekent luchtbrandstof verhouding en ga zo maar door.
 
Back
Top