Help ik heb een nieuwe uitlaat nodig voor mijn Speedfight 2!!!!

El_Seffie

New Member
Ik heb sinds kort een mooie 50CC speedfight 2 die ongeveer 50 loop, maar ik heb een nieuwe uitlaat nodig. Ik weet alleen niet welke uitlaat ik het beste kan halen voor de maximale performance. Welke uitlaat zouden jullie mij aanraden voor de maximale performance op een speedfight 2?
 
Advertisement - register to remove this

Echt mensen hou eens op met dubbele topics te maken. Heeft helemaal geen zin.

Het is 3 uur geleden dat je dat andere topic opende! Wat denk je nou, dat mensen 24/7 naar dit forum zitten te kijken? En dan natuurlijk ook speciaal om JOU antwoord te geven. Want jou topic is natuurlijk heel belangrijk!
 
Last edited:
Ja ik ben nogal nieuw in de wereld van scooters dus voor is het nog uitzoeken van wat werkt enz. Maar wat bedoel je dan met een knappe vario erbij.
Laat wel iemand afstellen qua rolletjes enzo, als je gewoon vario erin gooit zonder af te stellen ben je alsnog nergens. Zijn genoeg topics op t forum over afstellen.
 
met standaard set up is een goede terugloop van weining nut.

Hij kan met een sito plus al goed lopen..

Mocht hij toch een terug loper willen..

Zo geen dure halen, want die ben je toch zo weer kwijt.
Zou zelf voor een leovince TT gaan dan.
Of gewoon een tecnigas next. Die lopen ook harstikke goed op het peugeot vertikaal blok (zelf gehad paar jaren (eeuw) geleden.
 
Ik heb sinds kort een mooie 50CC speedfight 2 die ongeveer 50 loop, maar ik heb een nieuwe uitlaat nodig. Ik weet alleen niet welke uitlaat ik het beste kan halen voor de maximale performance. Welke uitlaat zouden jullie mij aanraden voor de maximale performance op een speedfight 2?
Ik heb een snor viva helemaal standaard maar met een malossi vario en yasuni z en die loopt 60 op teller met snorvertanding. Mijn dr50 watergekoelde speedfight 2 met leovince tt moet ik nogsteeds in elkaar zetten maar ik hoor dat die Ook heel goed zijn
 
Back
Top