Nieuwe Doppler schokdemper?

Laurens

MHR/NRG
Hoi,

Ik zat v/d week op de site van Jos Dijkman te kijken en ik kwam deze schokdemper tegen:

7349dopplershock.jpg


Een erug mooi ding!!

Dit is wat Jos Dijkman erover schreef:

Zeer mooie Doppler schokbreker, werkt op olie en lucht. Volgens de mensen van Doppler komt deze schokbreker nog dit jaar naar nederland. Even geduld dus nog, de prijs was onbekend

Heeft iemand meer info erover? Over wanneer die bijv. naar NL komt en wat de prijs zal zijn...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by MarcelB
Als je onze site leest dan weet je hoe wij uit ervaring denken over dit type schokdemper. NOT dus. (off topic: Inne- Business schrijf je zo....)

Ik heb nu de Fournales. En die bevalt me eigenlijk erg goed. Daarom was ik ook geintreseerd in deze schokdemper ;)
 
Originally posted by MarcelB
als je er geen verstand van hebt please niet op mijn post reageren. Het is een emulsie demper omdat er olie en gas in zit. Die veer waarvan jij denkt dat het met de schokdemper te maken heeft is dat niet. Het is een simpel terugslag veertje..... Sloes dan maar?

Dan zeg ik het anders, who cares wat julllie dr van vinden (net zoals jullie humoristische mening over kartcarbs:D)

en het wordt dus gewoon weer even rustig afwachten tot hij te krijgen is, voor er wat nuttigs over gezegd kan worden.
 
jostefa said:
die doorzichtige is niet voor de show ! je ziet tog dat die korter is maz
:| blaat niet

Dit topic is al een keer eerder langsgeweest, en volgens mij was toen ook al duidelijk dat die doorzichtige niet op de markt zou komen, maar ik kan me vergissne. Dit was alleen om te laten zien hoe deze schokdemper zou werken..
 
Back
Top