Nieuwe Doppler schokdemper?

Laurens

MHR/NRG
Hoi,

Ik zat v/d week op de site van Jos Dijkman te kijken en ik kwam deze schokdemper tegen:

7349dopplershock.jpg


Een erug mooi ding!!

Dit is wat Jos Dijkman erover schreef:

Zeer mooie Doppler schokbreker, werkt op olie en lucht. Volgens de mensen van Doppler komt deze schokbreker nog dit jaar naar nederland. Even geduld dus nog, de prijs was onbekend

Heeft iemand meer info erover? Over wanneer die bijv. naar NL komt en wat de prijs zal zijn...
 
Advertisement - register to remove this

lijkt verdomd veel op die voorvork schokdemper voor een sf.;)
die stond op fast-parts.nl maar was van fournales.

maar dit is wel een achterschokdemper... fournales look-a-like?
 
als je iemand spreekt daarover is het van Doppler zelf.. dus die zeggen uiteraard dat het goed is... verder heeft ziet daar ook iedereen de nieuwigheden voor de eerste keer
 
Originally posted by MarcelB
Als je onze site leest dan weet je hoe wij uit ervaring denken over dit type schokdemper. NOT dus. (off topic: Inne- Business schrijf je zo....)

en wat is dan "dit" type schokdempers? Aangezien dit de eerste in zn soort voor scooters is...
 
Originally posted by MarcelB
Als je onze site leest dan weet je hoe wij uit ervaring denken over dit type schokdemper. NOT dus. (off topic: Inne- Business schrijf je zo....)

hoe denken jullie er dan over?

(offtopic: misschien is bussiness zo opgeschreven omdat t zo bedoelt is;))
 
Originally posted by $aint
en wat is dan "dit" type schokdempers? Aangezien dit de eerste in zn soort voor scooters is...


een emulsie schokdemper zonder progressieve veer bedoel ik dus. Het werkingsprinciepe is grotendeels gelijk aan de "eeuwen" oude FOX schokdempers uit de USA (rond 1980) en de huidige Fournales pootjes uit Frankrijk. Inderdaad ja, ik loop al wat jaartjes mee.......
 
Originally posted by $aint
dit is een combi van veer en gas (emulsie is het niet), die ouwe fox dingen en de "nieuwe" fournales veren alleen op gas
en je bent idd nog steeds de oudste in de leeftijd-poll;)


als je er geen verstand van hebt please niet op mijn post reageren. Het is een emulsie demper omdat er olie en gas in zit. Die veer waarvan jij denkt dat het met de schokdemper te maken heeft is dat niet. Het is een simpel terugslag veertje..... Sloes dan maar?
 
Back
Top