This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe demo , jullie mening :)

eej peepz,

Ik heb een nieuwe Dance demo af en ben eigenlijk best benieuwd wat jullie ervan vinden. Kunnen jullie eindelijk eens horen waar ik me dagelijks mee bezig hou


Ik heb een stukje van 1 minuut 37 bij deze reply gevoegt. Intro en einde heb ik ff weg gelaten omdat anders het bestand te groot werd. Dus het klinkt wat 1 tonig nu
De kwaliteit is wat brak omdat ik het nr heb verkleint.

Alvast bedankt voor de reacties :*
 
Last edited:
Klinkt kwalitatief heel aardig. Het is niet mijn style muziek verder maar klinkt echt niet slecht.

Je overgangen en opbouw kan misschien wat beter.
Waarmee maak je het?
 
klink zeer goed horr jochie ..

k hou wel van deze muziek.. maar pas op dat 1 nummer niet te eentonig word .
 
Leuk gemaakt, mijn kritiek misschien deuntje iets te lief maar is wel herkenbaar en dat is ook weer goed Op fruityloops gemaakt?
 
Ik heb hem vroegtijdig weer uitgezet, en dat bij al zo'n kort nummer, zegt heel wat lijkt me. Naast dat je gebruik maakt van de meest standaard en saaie samples is de opbouw .... uhhh is er wel een opbouw? Nee Dus ik weet niet wie zei dat de opbouw goed was, maarja, neem dat met een korrel zout zou ik zeggen.

En verder, naja erg irritant melodietje, maar dat lijkt me smaakgebonden. Verder meende ik hier en daar wat foutjes te horen, maar dan moet ik nog is goed luisteren, en sja aangezien ik hem al vrij snel weer uitzette, doe ik hem nu niet weer aan begrijp je al.

Btw, het is een .wma bestand? Waarmee gemaakt?
 
ik vin het wel een dik nummer alleen af en toe heb ik het idee dat het @ de kermis wordt gedraaid lijkt soms alsof je een jackpot wint
voor de rest top...
 
Oeh een modje die zijn aigen muziek op het forum gooit. Maar ik blijf eerlijk.
Persoonlijk kan ik hier niet echt naar luisteren omdat het zo'n ontzettend standaard 13 in een dozijn deuntje is. Sorry :henko:
 
@ngry-spy said:
ik vin het wel een dik nummer alleen af en toe heb ik het idee dat het @ de kermis wordt gedraaid lijkt soms alsof je een jackpot wint
voor de rest top...

WHAHAHAHA {! DIT IS ECHT TE SCHANDELIJK!
wat er dus net gebeurde: ik had me geluid uitstaan en er kwam zo'n popup linkje naar een of andere goksite en tegelijkertijd luisterde ik dat nummer wahah
**sorry lig hier echt in een deuk**
 
Sjoerd ,

mijn mp3 omzet geval weigert dus heb de wave file in windows movie maker geplaatst. gek genoeg werd het daardoor een kleiner bestand


De sampels maak ik zelf , de ritmes , de melodie , achtergrond , etc
Ik werk met ft2 en gebruik bijna alleen maar zelf gemaakte samps en niks is voor geprogrameerd.

Opbouw : je snapt toch wel dat als ik een nummer van 1.37 plaats , dat ik de opbouw heb geknipt... en het einde weg heb gehaald enzo :?

Mjah verder sta ik open voor kritiek maar vind jou reactie wat overdreven...
 
Klinkt wel leuk, maar ik zou hem wat harder maken (meer bass dus)
En mss ook een intro naar het uiteindelijke deuntje, zoals g-spott meestal ook doet. Dus eerst een stukje laten horen van het deuntje en dan steeds meer totdat je het deuntje helemaal hebt en daar dan een wat dikkere bass bij doen
 

Nou ook al maak je de samples zelf, ze blijven erg standaard, echt zo'n Klubheads studio sample idee.

Waarom plaats je dan een nummer van 1:37 ? Als demo kun je beter een mooi opgebouwd en afgebouwd nummer insturen. En het ging mij er meer om dat iemand zei dat het een vette opbouw was. +ralf+

Dus, als ik mn reactie weer bekijk, nee niet overdreven...
 
goh het nieuwe nummer van special-D ???

neej sorry je deuntje is wel vrij standaard,maar ik zou zeggen ga zo door,doe er wat meer variatie is!!

greetz and good luck!
 


Vind t wel vet gedaan hoor...ga zo door jong....wie weet bereik je er ooit nog iets mee+ralf+....mzzl