Nieuwe cilinder 70cc?

beste,

Ik heb een Yamaha jog r snor staan waarvan ik 70cc erop wil gaan zetten maar omdat het dus een 25kmu scooter was toen ik hem kocht moet ik bij de meeste gevallen gaan vrezen. is er een manier hoe ik kan controleren of het daadwerkelijk een snor carter is ?

Ik zag online de volgende cilinder afbeelding staat hier onder speciaal voor 25kmu carter. Mijn vraag is of het een betrouwbare en goede cilinder is die niet snel stuk draait etc en natuurlijk of die een beetje snel is en veel of weinig geluid maakt komt een ixil uitlaat op zodat deze niet veel opvalt. Wat kan ik kwa geluid en snelheid verwachten ? De scooter rijd nu 55 en is alleen ontgrensd met andere drukveer. Mochten jullie andere ideeën hebben voor andere cilinder of toch wel vrezen laat maar weten bedankt
 

Attachments

  • IMG_1085.png
    IMG_1085.png
    199 KB · Views: 11
Advertisement - register to remove this

Gewoon carter frezen als het al nodig is en een DR70 erop, ben je goedkoper uit. En zie aan die Polini ook niks waarom die dan wel op een snorcarter zou moeten passen en een DR oid niet
 
Dus je wil met een snor met 70cc over t fietspad
knallen? of is dit nu een brom?
Snor
Post automatically merged:

Heb een brom kenteken nu sinds kort als dat is wat je bedoelt had gewacht tot omkeuren en daarna 70 zetten
Post automatically merged:

Gewoon carter frezen als het al nodig is en een DR70 erop, ben je goedkoper uit. En zie aan die Polini ook niks waarom die dan wel op een snorcarter zou moeten passen en een DR oid niet
Die poline cilinder is speciaal ontworpen voor 25kmu blokken bij dr staat dat die alleen voor 45km is
Post automatically merged:

De cilinder die je toont is zeker goed.
Wat betreft snor carter, cilinder verwijderen en een blik werpen.
Houd de orgi krukas dit aangezien het allen 70 is en een uitlaat verder houd ik gwn de 12mm carb enzo hoef voor nu niet zo hard 80 is genoeg
 
Houd de orgi krukas dit aangezien het allen 70 is en een uitlaat verder houd ik gwn de 12mm carb enzo hoef voor nu niet zo hard 80 is genoeg

Als je 80 wil heb je aan een goeie 50CC ook voldoende. Zelf een mezoly 50CC met sito uitlaat en org carb liep al over de 80 op jog (blijft alleen niet lang heel...).

Met een 70CC ga je eerder richting de 100km/u

Edit: mijn zoon rijd nu op een JOG R met een 50CC malossi, top 80+ en ik rij op een 70CC malossi sport en top ligt op 90+ GPS.
 
Als je 80 wil heb je aan een goeie 50CC ook voldoende. Zelf een mezoly 50CC met sito uitlaat en org carb liep al over de 80 op jog (blijft alleen niet lang heel...).

Met een 70CC ga je eerder richting de 100km/u

Edit: mijn zoon rijd nu op een JOG R met een 50CC malossi, top 80+ en ik rij op een 70CC malossi sport en top ligt op 90+ GPS.
Heb snor vertanding dus die snelheid lukt niet gaat mij meer om optrek
 
Back
Top