Nieuw plan minister vanaf 17de pas op de scooter of brommer.

Honda Red Bull

Red Bull Wallie
Nieuw plan minister vanaf 17de pas op de scooter of brommer. Als dat gebeurt zullen er veel toekomstige brommerrijders afknappen gezien je een jaartje later al op een motor kan rijden:p of in een auto
was net op het nieuws
Wat vinden jullie ervan?
 
Advertisement - register to remove this

Beetje lomp, dan haken er idd veel scooterrijders denk ik af, al weet ik dat tog nog niet zo zeker... Ik ga als ik 18 ben nog niet gelijk mn scooter verkopen, een auto is duur zat...
 
Originally posted by Honda Red Bull
Nieuw plan minister vanaf 17de pas op de scooter of brommer. Als dat gebeurt zullen er veel toekomstige brommerrijders afknappen gezien je een jaartje later al op een motor kan rijden:p of in een auto
was net op het nieuws
Wat vinden jullie ervan?


Dan zullen die flikkers wel weer een plan hebben voor auto's , pas vanaf je 20ste lessen ofzo. :|

Maar over die scooters gaat toch niet door.
Ze willen toch de wetten van de EU? , die is 16 jaar dus ik zie het niet gebeuren.

Edit : Mol , je link doet het niet , fixz0r ff ben wel benieuwd.
 
Ik zie het best gebeuren. Ze willen van die scooter af want ze veroorzaken volgens hen teveel overlast.

Ik ben nu 21 en heel druk bezig om mijn scootertje (italjet f-50) weer aan de praat te krijgen. Een auto kan je je onmogelijk verooloven als je studeerd/part-time werkt. Al is het alleen al omdat je geen tijd voor rijlessen hebt...
 
Ik vind het een goed plan.
Als we zo wat levens kunnen redden en overlast kunnen besparen, hoor je mij niet klagen.
En ws gaat de autoles leeftijd dan wel naar beneden.
Voila, bijna geen scooters meer.
Voor ons maakt het niet uit, want als je echt een scooter wilt, dan koop je hem toch wel.
Maar feit blijft dat dat 80% als een debiel rijdt. Dat weet ik nu ook uit eigen ervaring, nu ik auto rijd.
 
Totale onzin natuurlijk, dat van 17 jaar. Ze willen gewoon die brommers weg hebben. Vinden veel mensen vervelend. Ik had ook niks anders verwacht hoor, van dat zeikerige Nederlandse volkje. Alles is hier minimaal of het mag helemaal niet. Vuurwerk mag amper, brommers niet en een tijdje geleden liepen er gekken rond die het vissen wilden verbieden. Ze hebben in veel andere landen niet voor niks zo'n hekel aan Nederlanders. Altijd klagen en regeltjes.

En als ze wat aan de verkeersveiligheid willen doen, waarom voeren ze dat puntensysteem bij de auto's niet in? Nee, dat doen ze niet: ze rijden namelijk zelf in een auto. Allemaal eigenbelangen. Als ze maar ergens last van hebben wordt het aangepakt. Net zoals vuurwerk enzo... De hypotheek blijft ook 100% aftrekbaar van de belasting, omdat bijna heel Nederland met een koophuisje zit. En die lui in Den Haag ook.

Als ik mn diploma's heb en wat geld ben ik naar het buitenland. Frankrijk ofzo...altijd al van gedroomt. Dan ben je mooi van het gezeik af.
 
Originally posted by apriliamx
Totale onzin natuurlijk, dat van 17 jaar. Ze willen gewoon die brommers weg hebben. Vinden veel mensen vervelend. Ik had ook niks anders verwacht hoor, van dat zeikerige Nederlandse volkje. Alles is hier minimaal of het mag helemaal niet. Vuurwerk mag amper, brommers niet en een tijdje geleden liepen er gekken rond die het vissen wilden verbieden. Ze hebben in veel andere landen niet voor niks zo'n hekel aan Nederlanders. Altijd klagen en regeltjes.

En als ze wat aan de verkeersveiligheid willen doen, waarom voeren ze dat puntensysteem bij de auto's niet in? Nee, dat doen ze niet: ze rijden namelijk zelf in een auto. Allemaal eigenbelangen. Als ze maar ergens last van hebben wordt het aangepakt. Net zoals vuurwerk enzo... De hypotheek blijft ook 100% aftrekbaar van de belasting, omdat bijna heel Nederland met een koophuisje zit. En die lui in Den Haag ook.

Als ik mn diploma's heb en wat geld ben ik naar het buitenland. Frankrijk ofzo...altijd al van gedroomt. Dan ben je mooi van het gezeik af.

8P 8P
 
een tijdje geleden wilde Den Haag ook:

kenteken scooters
16 jarigen op lichte motorfiets
eu wetgeving
praktijk examen

welke van dit lijstje is doorgevoerd? geen enkele. Zelfde zal wel met dit 'de verkeersveiligheid bevorderend' idee gebeuren..

Ik geloof ook niet dat men de jongelui eerder met autotjes gaat laten rijden. Dan heb ik nog liever de nrx ventjes op een scooter, daarmee kunnen ze nog de minste schade veroorzaken dan met zon koekblik op 4 wieletjes :p
 
er staat ook dat je op je 17e al mag autolessen. Dus ga je liever geld uitgeven op je 17e om auto te rijden ipv scooterrijden. Ach, ik denk dat het voor de echte scooterliefhebbers niks uit maakt...
 
haha ze hebben zoveel plannen, maar het gaat tog niet door let maar op, dan verneuken ze een hoop handel voor de bromfietshandelaren en onderdelen sjops, en het gaat al zo slecht met de economie.. dus f3ck them :)
 
Zal wel weer op niks uitlopen dit plan. Zoals zoveel plannetjes van die trieste regering van NL die blijkbaar naast het opbeuren van de economie tijd genoeg heeft om na te denken over dit soort kansloze dingen:|
Ik schaam me gewoon voor onze eigen regering. Waarom zitten ze uberhaupt in de EU?? Ze hebben schijt aan heel veel EU-regels!!
 
Ik snap nederland soms niet :|

Lekker in de shop smoken enzo mag allemaal wel
maar je scooter ofvoeren NEE HOOR :|.....

Nederland is een maf land..!
 
Originally posted by PowerFreak
Ik vind het een goed plan.
Als we zo wat levens kunnen redden en overlast kunnen besparen, hoor je mij niet klagen.
En ws gaat de autoles leeftijd dan wel naar beneden.
Voila, bijna geen scooters meer.
Voor ons maakt het niet uit, want als je echt een scooter wilt, dan koop je hem toch wel.
Maar feit blijft dat dat 80% als een debiel rijdt.

Waarom ga je dr vanuit dat de leeftijd ws omhoog gaat?! No offence hoor maar vroeg het me gewoon ff af :)
En voor de rest AMEN .. :W
 
Back
Top