Originally posted by apriliamx
Totale onzin natuurlijk, dat van 17 jaar. Ze willen gewoon die brommers weg hebben. Vinden veel mensen vervelend. Ik had ook niks anders verwacht hoor, van dat zeikerige Nederlandse volkje. Alles is hier minimaal of het mag helemaal niet. Vuurwerk mag amper, brommers niet en een tijdje geleden liepen er gekken rond die het vissen wilden verbieden. Ze hebben in veel andere landen niet voor niks zo'n hekel aan Nederlanders. Altijd klagen en regeltjes.
En als ze wat aan de verkeersveiligheid willen doen, waarom voeren ze dat puntensysteem bij de auto's niet in? Nee, dat doen ze niet: ze rijden namelijk zelf in een auto. Allemaal eigenbelangen. Als ze maar ergens last van hebben wordt het aangepakt. Net zoals vuurwerk enzo... De hypotheek blijft ook 100% aftrekbaar van de belasting, omdat bijna heel Nederland met een koophuisje zit. En die lui in Den Haag ook.
Als ik mn diploma's heb en wat geld ben ik naar het buitenland. Frankrijk ofzo...altijd al van gedroomt. Dan ben je mooi van het gezeik af.