Neo's LC : White Edition

Zaterdag naar speelmansplaten geweest, was erg tof! Niet gesprint, wel gebankt. Met een nette score! Bijna 4 pk gewonnen t.o.v. van Oude Tonge vorig jaar :p. Wel een merkwaardig piekje, maar over een leuk gebied toch meer dan 17 pk. Eerste run 18,3 gescoort, maar met een piekje.. Wat zwaarder in de rollen gegaan en toen was de piek weg, maar een score van 17,2 neergezet.
Met een rechte, langere vertanding (nu 12,5 met std pri/sec) en iets anders op de rollen denken we toch 19 pk met std carters en std evo te kunnen halen. Al met al zijn we zeker tevreden!

score.JPG


Ik had meer leuke pics van SMP, alleen is mijn zus zo vriendelijk geweest alles op de cam te wissen :|
 
Last edited:
remshizzle.jpg

Metrakit 220mm Oversized gekocht :)

vertandingshizzle.jpg

En een erg fraai vertandingssetje. Malossi 13/44 primair en Polini 15/42 secundair. RF van 9,47. Hopelijk kunnen we in '06 dan eens fatsoenlijk meesprinten.

Dit was het weer voor nu!
 
Ga met die luie donder eens snel naar de bouwmarkt en maak dat voorwiel pas!! Heb ik het speciaal uitgezocht.. doet ie er niets mee:p

Maar wel goed bezig Peter +ralf+
 
RobinV said:
Leuk projectje, vind die van dennis en jou erg veel op elkaar lijken mede door die fournales achter :)

Denna adoreert mijn scooter +ralf+. Maar zoveel overeenkomsten zijn er volgens mij niet? Maar bedankt in ieder geval!

Firefoxmhr said:
Nette shit apeldoorner :D
:W

Methew said:
Ga met die luie donder eens snel naar de bouwmarkt en maak dat voorwiel pas!! Heb ik het speciaal uitgezocht.. doet ie er niets mee:p

Maar wel goed bezig Peter +ralf+

Ik ben net naar de bouwmarkt gegaan, heb de spuitplamuur gekocht en die buis! Gaat goed komen.
 
Back
Top