Neon onderaan speedfight.

Rubenies

Bike? Wtf is that!?
Beste,
Ik zou heel graag een neonbuisje, 50cm, onder mijn speedfight 2 WRC installeren. Kan dit kwaad voor mijn accu, als ik deze hierop aansluit? Daarmee bedoel ik dat ik smorgens niet moet beginnen kicken ipv elektrische start.

Mvg,
Ruben
 
Advertisement - register to remove this

Schakelaar aansluiten is niet moeilijk, om het jou te laten begrijpen leg ik het even simpel uit :)

Je pakt de Plus en de Min van je neon (staat meestal aangegeven op de draden), die sluit je aan op je accu Plus op de Plus en Min op de Min,.. Simpel als wat toch :)
Dan gaat je neon branden, nu weet je dat hij het doet ;), haal nu de draden van de accu en knip de plus draad door midden en zet hier je schakelaar tussen..
Sluit nu de draden weer aan op de accu, en je zult zien dat je je neon nu kunt bedienen met de schakelaar :)
 
Kun je het beste doen met de vinger van een vriend :D
Haha nee, ik heb vaker gehoord dat het via het contact het mooiste en handigste is, alleen hoe dat moet - er zijn vast how-to's voor.

Google het even? Of gebruik onze befaamde search :W
 
gewoon even een multimeter erop of zo,n simpele spaningzoeker
lamp continu aan is stroom direct van accu
lamp aan als je je contact op on zet en lamp uit bij het contact op off draaien dan moet je die hebben en de massa wijst zich zelf meestal; wel
 
Als je gwn de schakelaar goed verstopt zal niemand hem aanzette :p Maar als iemand hem tog aanzet en ganse dag laat branden, wat dan?

En hoe haal je di schakelaar door je kap heen?
 
Als je gwn de schakelaar goed verstopt zal niemand hem aanzette :p Maar als iemand hem tog aanzet en ganse dag laat branden, wat dan?

En hoe haal je di schakelaar door je kap heen?
Klein gaatje in je kap boren waar dat schakelaartje doorheen kan
en het schroef draad dan kan je er zoon ringetje overheen doen en klemt hij vast
of zoon schakelaar maak je een gaatje en druk je hem er in klikt hij hem zelf vast
 
Back
Top