Navi...

Trouwens, als geld geen rol zou spelen, zou ik het volgende erin beunen... Alleen de dubbel-DIN-ombouw kost al € 350,= heb je nog geen systeem verder :D

[ir]http://i24.photobucket.com/albums/c37/D20VT/interieur-1.jpg[/ir]
 
Van de week heeft mijn pa zich ook een navigatie systeempje gehaald. Het is uiteindelijk de becker highspeed II geworden. Dit omdat bekker een heel goed merk schijnt te zijn. Tevens heeft mijn vader grote vingers en had geen zin om met een pennetje te gaan werken, en de tom tom was een stuk duurder en ik vond hem ook nog onhandiger werken. Ding kost €300 trouwens :) Best wel wat geld maar je kan beter in één keer iets fatsoendelijks kopen denk ik altijd :D
 
Van de week heeft mijn pa zich ook een navigatie systeempje gehaald. Het is uiteindelijk de becker highspeed II geworden. Dit omdat bekker een heel goed merk schijnt te zijn. Tevens heeft mijn vader grote vingers en had geen zin om met een pennetje te gaan werken, en de tom tom was een stuk duurder en ik vond hem ook nog onhandiger werken. Ding kost €300 trouwens :) Best wel wat geld maar je kan beter in één keer iets fatsoendelijks kopen denk ik altijd :D

Goeie keuze, is overigens een scherpe prijs hoor! Welk type HS is het, zijn er meerdere van.
 
Joost, waarom ben je Tomtom gaan verkopen. lage marges, dure accesoires, en op elke hoek van de straat vind kun je ze krijgen?
 
Heb hem ff in het echt gecheckt, en die Mio geeft veel overbodige info, en werkt niet zo lekker intuitief als een Tom Tom of Garmin... Heb een Garmin Nuvi 250 genomen, echt een fijn ding, lekker compact, niet te duur (€ 289,= betaald) en heel Europa erop :)

Thanx voor alle replies :)

Nu wil ik nog een laadkabeltje met USB-aansluiting hebben... Kijken of zoiets leverbaar is... Vind het zo stom om met een open asbak rond te rijden, laadt ik hem liever op vanaf de USB-poort van m'n JVC HU...

Trek dan een directe kabel vanaf je accu met een klein zekeringetje er tussen, en laat die bij je dash uitkomen...Gewoon de usb stekker afknippen, is simpel 2 aderig.

Ik heb overigens een Imate SP5 met losse Adapt AD300 en TomTom Mobile BNL. Werkt prima. Ook met een Brodit houder maar met een 407 clip dus die moet nog even vervangen worden voor een Passat exemplaar. In mn Golf klem ik de telefoon tussen asbak en dashboard, telefoon is toch gaar aan t worden.
 
Die Mio en TomTom staan beide deze week in Makro krantje. Mio leek mij op eerste gezicht zelfs nog duidelijker dan TomTom en <200 €
 
Becker%20Traffic%20High%20Speed%20II.jpg


Dit apparaatje heb ik, heel europa erop en werkt perfect. Kleurt ook mooi bij me dash :+
 
ik heb tom tom mobile 5.0 op me i-mate spl zitten.
het werkt heel fijn, alleen de nieuwste straten herkent die nog niet.

enigste nadeel is wel je moet altijd een losse gps ontvanger bij je hebben. (heb ik wel standaard in de auto liggen)

het installeren enz is echt een fluitje van een cent.
 
Dat kan je heel makkelijk oplossen, met bijvoorbeeld een parrot 3400. Deze heeft een gps ontvanger, dus je kan hem gewoon als carkit gebruiken, maar dan tegelijkertijd als gps ontvanger:)
 
Ben zelf een groot fan van Garmin, marktleider in Amerika.
Erg gebruiksvriendelijke apparaten. Heeft als enigste Polen, en nog een paar oosbloklanden en bijna als enige Ierland. Erg gebruiksvriendelijk, loopt lang niet zo vaak vast als TomTom, heeft 2 jaar garantie.
TomTom nog maar 1 jaar sinds kort (omdat de wet is aangepast, het is nu niet meer verplciht om 2 jaar garantie te geven). Heeft een uitstekende zuignap en houder.

250 is het simpelste apparaat wat ze hebben, geen extra's niks in het pakket.
250W zelfde als de 250 alleen een breed scherm
350 650mb intern geheugen, ideaal voor updaten. Heeft tasje en thuislader erbij.
650 Zelfde als de 350, alleen geen asseccoires in het pakket
660 Alles er op en er aan. TMC, tasje, thuislader etc. Perfect systeem.
 
Back
Top