Navi...

Zonet wat gekocht op marktplaats, wil dit gaan ophalen alleen is mijn Tomtom ermee gekapt.
Hoe kan je zo'n ding even resetten oid?

Krijgt wel stroom, lichtje gaat wel branden, alleen gaat het scherm niet aan...
 
Ok, mn SP5 is definitief overleden, ga zo maar een HTC s310 halen, lekkere basic Windows Mobile 5 telefoon, kan gewoon minisd in en kost niet veel nieuw....
 
Ik vind navi maar hoerig.
Heb zelf een tomtom one europe.
Als alles perfect is kan je er prima op rijden, maar is er ook maar iets van een omleiding word je strontziek van t ding.
Daarnaast als je blind op t ding ga rijden heb je op een gegeven moment nog geen idee waar je ergens zit en wegenkennis bouw je ook totaal niet op.

Bijkomend als je t gebruikt zoals ik, dus als je onderweg bent met 50ton +/- 18,75meter lang is t helemaal feest.

Borden:
-max lengte 10M
-viaduct/tunnel oid thv 3,6M
-Verboden voor vrachtwagens
-Max gewicht xxxxxKG

Dat is m totaal vreemd,echt geweldig is dat.
ik gebruik m wel daar niet van, maar ik ga niet onderweg zonder een fatsoenlijke landkaart en een stratenboek.
 
Kleine dorpjes in Italie bakte m'n Nuvi ook niet veel van... Verschillende dingen echt niet kunnen vinden met dat ding... Gelukkig hadden we goede kaarten, dus een echt probleem was het niet...
 
Tja, ik weet ook niet wat de dekking is van zo'n ding? Staat iig aangegeven op de website van TomTom.
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit echt problemen mee heb gehad... Maar ik gebruik het ook meer als leidraad, mijn eigen route heeft toch altijd de voorkeur.
 
Ff om geen nieuw topic aan te maken,

ik heb een nokia n73 (bijna binnen)

maar ik zat te kijken, wie gebruikt er navi via ze telefoon zeg maar. en werkt dat netjes of is het zonde om daar een navi setje voor te kopen zeg maar.?

want ik moet dna ook een bleutooth gps ontvanger hebben en de software.
 
Ik vind t allemaal maar klein en gepruts op zon klein scherm, zelfs op mn Qtek S200.
Een goedkoop navi setje ala TomTom One is stukken handiger vind ik zelf :)
 
Ff om geen nieuw topic aan te maken,

ik heb een nokia n73 (bijna binnen)

maar ik zat te kijken, wie gebruikt er navi via ze telefoon zeg maar. en werkt dat netjes of is het zonde om daar een navi setje voor te kopen zeg maar.?

want ik moet dna ook een bleutooth gps ontvanger hebben en de software.

Ik gebruik dat, werkt prima. Zo klein is het scherm van een n73 ook niet....Voordeel is imo ook dat je niet zo'n ding aan je voorruit hebt hangen, maar ergens een bluetooth gps kunt leggen. En je kan meer met gedownloade software..ik heb trouwens een qtek met windows mobile erop.
 
ik heb nu de software (tomtom 6) op me n73 staan. dat werkt allemaal netjes.

ik heb de adapt AD750 als gps bleutooth ontvanger.
alleen deze krijgt geen verbinding met me nokia.
iemand van jullie hier al ervaringen mee?

ik hoor graag
 
je moet in het menu van tomtom kiezen voor 'andere gps ontvanger' , toen werkte het in mijn n73 wel

ik heb contact gehad met de winkel waar deze vandaan kwam en die melde mij dat de AD750 niet werkt met de n73. maar nu sturen ze mij de AD800 op en die werkt wel met de n73. dus hoop ik binnen ene paar dagen opgelost.
 
ik gebruik zelf de E65(zelfde software als de N73) met tomtom 6 wel met een GPSlim gps adapater maar ik ben er goed tevrede over. :)
brent me overal heen
 
Back
Top