Bedoel je de klepspelling? Nee want heb nooit ergens gezien dat deze andere gesteld moet worden. Op hoeveel mm moeten deze gesteld worden dansorry, maar je hebt je tuimelaars toch wel op die nieuwe nokkenas afgesteld hoop ik?
Ok dan zal ik hier binnenkort even naar kijken. Al enig idee hoeveel het moet zijn. Omdat het normaal 0.10 boven en 0.15 onder isja, klepspeling ja.
heb je wel gekeken of hij overeenkomt/klopt dan? je stelt je speling af òp je nokkenas. als die (andere) Naraku nokkenas een kleinere basisstraal heeft, klopt er geen hout meer van. nieuwe nokkenas = controleren en hoogstwaarschijnlijk bijstellen.
neem je me nou in de maling of snappen wij elkaar ècht niet?!Boven is in en onder is uit, heb de klepspeling nu gewoon op 0.10in en 0.15uit staan maar ik zal dan eens proberen met 0.30 en 0.35. Hopen dat dit helpt
Ik heb na het installeren van de nokkenas niet gecheckt wat de klepspeling was omdat deze rechtstreeks uit de cilinderkop kwam waar deze inzat en het hiervoor nog gewoon normaal deed op het andere blok volgens de verkopers, dus zou denken dat ie gewoon zou moeten werken. In het andere deel van 0.30 enzo heb je wel verkeerd begrepen maar snap hem nu welneem je me nou in de maling of snappen wij elkaar ècht niet?!
1: je hebt na het wisselen van nokkenas niet gecheckt hoe of wat je klepspeling was en die kan wel heel anders zijn!
daardoor kàn hij nu wel 0,3 zijn, is wat ik schrijf.
je moet hem NIET op 0,3 zetten (tikkende kleppen=grote speling), maar checken òf hij wel 0,1/0,15 ìs. als dat niet zo is even meten, noteren en dan op 0,1/0,15 zetten.