Na montage 80cc start niet

Eliasss

New Member
Hallo allemaal ik heb een zip 4t2v ik had er een 80cc op gemonteerd en probeer hem te starten maar hij start niet. Ook niet met kick. Als ik hrb probeer te starten met elektrische start dan draait die heel traag veel trager dan normaal. Weet iemand wat er aan de hand is?

Advertisement - register to remove this

Ik heb recent 90cc gemonteerd. Niet op zip blok maar gy6. Elektrische start werkte ook niet. Nouja heel raar en kreeg hem niet gestart. Alleen met de kickstart lukte. Misschien dat even wat vaker proberen.

80cc is flink meer compressie dan 50cc dus veel moeilijker te starten met elektrische start. Dit lukte mijn 90cc dus ook niet.

Zorg ook dat je verse olie erin doet en sws de 1e paar dagen ff pijlt want moet helemaal door de motor heen etc. De dag erna en 2 dagen daarna moest ik nog best wat olie bijvullen want was opeens allemaal gezakt ofzo.

Nu werkt mijn elektrische start weer helemaal goed na het inrijden

hij start nog steeds niet ik heb heel veel gekickt. Heb er een nieuwe carb onder gedaan start nog steeds niet hij vonkt wel. Kleppen staat op 10 10. Ik ben einde raad heb geen idee wat het kan zijn

Hoe kan ik weten of de bougie nat word?
Ik heb de tijd van vliegwiel gecheckt en nokkenasmarkering die staan goed. Massa kabel gecheckt zag ik ook niks vreemds aan. Met Remreiniger heb ik ook al geprobeerd wil ook niet starten.

Back