Piaggio zip 80cc na montage start slecht

Liam_22

New Member
Beste mensen,
Ik heb een Piaggio zip 2000 brom uit het jaar 2009 met de km stand rond de 10900 ( waarschijnlijk mee gekloot maar goed)
Ik heb deze scooter gekocht en was echt een hok… . Maar goed ik heb de 50 cc laten vervangen naar een 80cc malosi omdat i slecht liep. Maar nu loopt die nog slechter dan die eerst liep met 50cc. De monteur die heeft alles na gelopen maar kon niks verder vinden. hij heeft de bougi vervangen de cdi vervangen ( omdat die al kapot was) van het merk Ducati ontgrenst dus niet door gezaagd. De carb is ook na gekeken. Plus nieuwe multivar van malosi met gele trekveren. En nieuwe pakkingen overal. Maar we komen niet achter het probleem waarom die nu helemaal geen vermogen meer heeft en waarom die slecht en moeilijk start en misschien maar 25 rond rijd terwel het een brom is. Conclusie wij denken dat er iets aan de hand is met de cdi van wegen het slecht starten en geen vermogen maar toch zou ik nog wat informatie willen over wat nog meer het probleem kan zijn hoor en of er nog meer vervangen moet worden.
graag van jullie,
Gr Liam
Post automatically merged:

Excuses was vergeten er bij te zetten dat de kleppen gesteld zijn en de scooter ook op tijd staat.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top