Piaggio Zip 2019 iget 80cc full malossi afvoeren??

Fsman

New Member
Ik heb een 80cc full malossi iget gekocht. Nu wil ik het liefst geen WOK, de scooter gewoon kunnen verzekeren en niet het risico lopen op hoge boetes. Wat is nu het beste om te doen? een goede begrenzer erin doen, laten afvoeren of de scooter zo laten?
 
Advertisement - register to remove this

Niet zo heel verstandig om een Iget te kopen die al extreem verbouwd is, terwijl je eigenlijk legaal wilt rijden.
Dit gaat niet goedkoop worden.
Tenzij je bij de scooter de originele cilinder en ecu hebt gekregen.
Nee deze heb ik niet gekregen. Er zit een Malossi ecu euro 4 in. Heb ik nu de originele dus nodig neem ik aan? Mijn vriend zegt dat ik ook gewoon de ECU naar varioring kan vervangen en 80cc te laten zitten, is dit een goede optie dan?
 
Last edited:
Je geeft te weinig info om te beoordelen wat je het best kan doen.

Die ecu is dit een 80cc model of heeft men zitten klungelen met een 50cc ecu met een injector die meer debiet heeft?

Maw, wat heeft men allemaal verklungeld, vario, variorolletjes, v-snaar, trekveren, dukveer, koppeling, eindoverbrenging, nokkenas, cilinder kop en noem maar op?????
Hoe hard loopt de scooter nu?
Een snelle ecu met een varioring resulteert alleen in overtoeren en een hoog verbruik.
 
Last edited:
Je geeft te weinig info om te beoordelen wat je het best kan doen.

Die ecu is dit een 80cc model of heeft men zitten klungelen met een 50cc ecu met een injector die meer debiet heeft?

Maw, wat heeft men allemaal verklungeld, vario, variorolletjes, v-snaar, trekveren, dukveer, koppeling, eindoverbrenging, nokkenas, cilinder kop en noem maar op?????
Hoe hard loopt de scooter nu?
Een snelle ecu met een varioring resulteert alleen in overtoeren en een hoog verbruik.
Ja, ECU is een 80cc model. Scooter loopt maximaal 80. Wat er allemaal nog meer gedaan is weet ik niet precies..
 
Ja, ECU is een 80cc model. Scooter loopt maximaal 80. Wat er allemaal nog meer gedaan is weet ik niet precies..
Als die 80 loopt is alles aangepast.. vertanding, vliegwiel & alles achter de carterkap waarschijnlijk ook. Als je de originele spullen niet erbij hebt gekregen zou ik hem inderdaad gewoon verkopen en een std scooter kopen zoals lucaa zegt. Alles standaard maken gaat met montagekosten zeker 750€ kosten.
 
Als die 80 loopt is alles aangepast.. vertanding, vliegwiel & alles achter de carterkap waarschijnlijk ook. Als je de originele spullen niet erbij hebt gekregen zou ik hem inderdaad gewoon verkopen en een std scooter kopen zoals lucaa zegt. Alles standaard maken gaat met montagekosten zeker 750€ kosten.
Oke, en is een begrenzer dan geen optie?
 
Back
Top