na 2 uur eigenaar te zijn, total los...

[kwoot]Maargoed, een stuk minder nieuws is dat mijn vriend die er naast zat, per 1 maart vaste baan zou hebben ipv via uitzendbureau.

Nu heeft ie vandaag te horen gekregen dat dat niet doorgaat.[/kwoot]

wat heeft dit eigenlijk met de rest van dit verhaal te maken? komt dat omdat ie nog last heb van ze hernia ofzo dan?

maarja tom ik hoop het beste voor je! dan moet je voorlopig maar ff de testerossa lenen om te driften he :D

Heeft er zeker mee te maken.. Welke werkgever wilt er nou iemand aannemen die net een ongeluk gehad heeft en last van zijn rug/nek heeft? Voor je het weet zit zo iemand thuis en kun je hem 80% van z'n loon blijven doorbetalen, en áls ie wel kan werken maar niet zo efficient meer mag je hem niet ontslaan...

Uiteraard is het prima dat die regels bestaan, maar het is toch best lullig als je iets overkomt vlak voordat je een vaste baan krijgt...
 
ja dat klopt...
hij heeft dan wel geen hernia (niet vastgesteld iig.) maar idd ze rug en nek werken niet 100%....

en Rowan (Slider Project)
Testarossa komt helemaal goed....gaat als de brandweer (net als de benzine erin..)
binnenkort maar goed ermee Gumballen ;)....
 
Denk dat je ook nog wel geluk hebt gehad dat er een goede kuipstoel en gordels in zaten (ken de auto en eigenaar toevallig). Anders had je nog wel een stuk meer last van je rug en nek kunnen hebben. Neem aan dat de bijrijder meer pijn heeft als jij?
 
ondertussen is de auto getaxeerd,

krijg er 950,- euro voor met behoud van wrak....

Dit is ex de kuipstoel, TomTom en horloge....

Maja ik heb iig nu iets...

hopelijk komt het via de rest weer beetje goed...

ik heb nl meer voor de bmw betaald...
 
Back
Top