na 2 uur eigenaar te zijn, total los...

Nog geluk dat je erachteraan kon, voor het zelfde geld stonden je achterwielen schuin en kon je alleen kijken terwijl hij weg reed.

Sterkte met herstel.
 
Dat is ook wel overdreven hoor :X Als ze nou bv. iemand kapot hadden gereden had ik ja gezegd. Maar een "deuk" in een auto rijden en weg rijden, hoef je niet gelijk lood in je body te krijgen.... (vind ik tenminste)

Wel erg kut voor Stuntn00b, hoppelijk trek je gewoon zak met geld eruit en hou je er niks aan over. Sterkte.

Overdreven?

Gasten die lam in de auto durven te stappen, zelfs nog stoned mogen ze van mij per direct afschieten....

Succes met het herstel boi, heel erg kut. :X
 
Idd.
En je hebt goede kans dat de verzekering vd tegenpartij het probeert af te kopen voor een bepaald bedrag, want dit soort dingen zijn ze echt doodsbenauwd voor....
\

Denk t niet, ze keren toch niet uit waarschijnlijk (ivm alcohol..)

Word dus plukken bij die lui vermoed ik, of de verzekering keert wel uit en bestuurder mag zelf terug betalen..
 
Wie denk je dat dr met een probleem zit als ze dat bedrag uitbetaald hebben en die dronkelap blijkt geen geld te hebben :p
 
Lekker .. Denk je de auto van je dromen te hebben dat gebeurt er dit... :?

Hopelijk krijgen die dronke gasten flinke gevangenis straf. Gelijk achter slot en grendel die hap.

Verder suc6 , en sterkte. :)
 
De ouders, en al heeft ie geen geld, bezittingen worden dan verkocht tot schuld is afgelost (toch?)

als het zover komt dat er een uitspraak komt dat die persoon geld schuldig is aan tom (Topic starter)

dan krijgt de persoon als hij niet betaalt eerst 139874123 aanmalingen etc, en dan als het goed is uiteindelijk een deurwaarder.

óf hij kan gaan zitten, en dan hoeft ie geen fuck te betalen

(correct me if i'm wrong! :) )
 
Join the club Stuntn00b, alleen was die gast bij mij niet dronken.. Gelukkig is dit niet bij mij gebeurt want dan had ik dus achteraf wél een probleem gehad als ik die lui paar tikken had verkocht, maargoed klaar met stoereforumpraatjes :D

@ Joene, volgens mij heb je wel gelijk en kan dat echt fuckin lang duren :) En ik denk ook niet dat zijn verzekering uit betaald..
 
Lekker .. Denk je de auto van je dromen te hebben dat gebeurt er dit... :?

Hopelijk krijgen die dronke gasten flinke gevangenis straf. Gelijk achter slot en grendel die hap.

Verder suc6 , en sterkte. :)

De kans is heel klein dat de passagier een gevangenisstraf krijgt ;)
 
Wow, dit is echt fokking balen man! Thomas, hoe is het nou verder met je? Nog steeds last hier en daar ofwat?

edit// en trouwens niet te vergeten hoe het met je bijrijder is?
 
als het zover komt dat er een uitspraak komt dat die persoon geld schuldig is aan tom (Topic starter)

dan krijgt de persoon als hij niet betaalt eerst 139874123 aanmalingen etc, en dan als het goed is uiteindelijk een deurwaarder.

óf hij kan gaan zitten, en dan hoeft ie geen fuck te betalen

(correct me if i'm wrong! :) )

volges mij klopt dat laatste stuk niet helemaal dat zitten ipv betalen gold volges mij alleen voor boetes (nu ook niet meer dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.) Volges mij betaald de verzekeringsmaatschappij van die dronkengast in eerste instantie alle schade, en die kan het daarna terug vorderen van de dronken gast (ervan uitgaande dat hij niet verzekerd is voor dronken rijden.)
 
Sow dan! Respect dat je nog in alle rust er achteraan hebt kunnen rijden! Mooi dat die gasten opgepakt zijn! Maar zwaar klote man! Hoop voor je dat je ze hard kan uitpersen met een rechtzaak :)

Suc6
 
Overdreven?

Gasten die lam in de auto durven te stappen, zelfs nog stoned mogen ze van mij per direct afschieten....

Dan hebben we heel wat zeecontainers vol lijken in dit land...

Wie denk je dat dr met een probleem zit als ze dat bedrag uitbetaald hebben en die dronkelap blijkt geen geld te hebben :p

In een Leon rijden en dan geen geld hebben? Die dingen koop je niet voor een paar honderd euri hoor...
 
ja een leon van '83 ofzo? 8P

Ze zijn vanaf '00 gemaakt, ik mag hopen dat dit geen serieuze opmerking was..

Erg kut man!! hopen dat alles goed komt..
 
Bedankt voor de toffe reactie's!

het was geen oude Leon (kenteken 48-NB-..) dus 2004 ofzo..
(heb ze kentekenplaat in me achterklep van me 207 liggen)
die was hij verloren en vond ik op die plek van de aanrijding in het gras (+/- 15 meter verderop)

Maar wat ik hoop is dat de leon van hem is en niet van de bank...(lening of finaciering) want dan als de verzekeringsmaatschappij niet uitkeerd kan ik alles op hem verhalen tot aan de verkoop van zijn huis aan toe...
je zou zelfs beslag op uitkering of loon kunnen laten leggen...
alleen is dat heel moeilijk voor verkeersongeval, ook al is het deels misdrijf (wegrijden)

maar ik wacht nu de schade exper af en hoop dat ik wat meer krijg dan de dagwaarde - de restwaarde...

zowiezo ga ik dingen zoals tomtom en kuipstoel los claimen net als me rug omdat dat wss een zwakke plek blijft..
heb daar nog steeds hoop last van..
me nek is gelukkig al stuk minder...

hou jullie op de hoogte!
 
Niet zeggen dat je nek minder is, gewoon volhouden dat je er nog vaak enorme last van hebt, na lang werken of bij opstaan oid.

Dat schuift :#

Pluk die fucker kaal!
 
Het is niet zo dat ze alles tot op je kleren aan toe verkopen hoor. Na een tijdje valt er gewoon niet meer te plukken.

4 huizen verderop hier jaar geleden HEEL GEZIN uit huis gezet.
gehele inboedel ging eruit alles wat van waarde was een vrachtwagen in en alle overige spullen zo achterin de vuilniswagen, en alles werd steeds geplet voordat ze weer naar binnen gingen

dit ging tot de kleding aan toe!!

de vrouw had teveel vertrouwen in haar nieuwe vriend
athans ze zat regelmatig vastgebonden aan de cv en moest voor de rest doodgewoon naar haar werk.

ze was alleen vrij als haar kinderen in huis waren, waren die bij hun echte vader dan was ze vastgeketend.

maar iig, ze verkopen alles en als het niet verkoopbaar is gaat het de schredder in.

hebben met de buurt nog snel uit de schuur een solex en een tandem gehaald en veilig gesteld.

rest niet kunnen redden.





_______________

@ TS

NOOIT maar dan ook NOOIT accoord gaan met smartegeld.
als je dit wel doet kun je niks meer claimen, als je na een jaar nog last krjgt of steeds terugkerende pijn hebt kan je niet claimen

en alss je niet kan werken door de pijn is dat erg vervelend
 
Back
Top