na 2 uur eigenaar te zijn, total los...

Normaal ben je dan toch dood? Maar hij zat zelfs nog in de auto te sturen...

Alhoewel, als hij beginnend bestuurder is mag je maar 0.2 hebben he. En dan had hij 1.4, wat opzich nog wel te doen is denk ik.
 
Idd niet zeggen dat je nek al minder is, op lichamelijke schade kan je juist geld vangen... Ik zou het zelf niet fijn vinden om iemands leven financieel stuk te maken door te liegen over je nek, maar zou het in dit geval toch doen zodat je iig iets achter de hand hebt als je geen reet terug krijgt qua materiele schade..
 
Volgens mij is het overigens ook zo dat als je een schadevergoeding krijgt voor bijv. je nek, de medische kosten die daaruit voortkomen (dus óók over een aantal jaar..) voor eigen rekening komen.. Weet dit niet helemaal zeker, ik zou sowieso eens contact opnemen met iemand die er echt verstand van heeft, want zeker als het om nek & rug gaat kost het knaken :X

Vriend van me heeft dus zijn rug behoorlijk naar de klote.. was bezig met MBO autotechniek, kon ie na dat ongeluk dus wel vergeten..
 
Normaal ben je dan toch dood? Maar hij zat zelfs nog in de auto te sturen...

Alhoewel, als hij beginnend bestuurder is mag je maar 0.2 hebben he. En dan had hij 1.4, wat opzich nog wel te doen is denk ik.

Tegenwoordig is een beginnend bestuurder toch gewoon 0.0, helemaal niks?
 
neej gezien leeftijd (geschat) is het geen beginnende bestuurder geweest, was een man van rond de 30 (eind 20 begin 30)

en gezien het persoon (ook al mag ik geen stereotype ervan maken)
1.75 lang
breed/bol
onder de tattoo's
kaal....

''meestal'' is dat ook geen beginnende drinker...:p
 
als hij niet kan betalen is er altijd nog een instantie van deoverheid die je geld kan uitkeren. en hun gaan dan het geld achterhalen bij die persoon.

Dit werd mij verteld toen mijn auto gestolen was en ik vroeg wat als de daders niet kunnen betalen.
Helaas tot heden geen dader gevonden.
 
Denk jij dat het dan over is en je dan niets krijgt?

Punten :

Hij heeft een huis
Een Leon
Geld om bier te kopen

Dat kan allemaal ontnomen worden, geld GVD!
 
Ik moet ook nog steeds geld van een vernieling aan mijn auto krijgen, ik had getuigen, hij is veroordeeld en al, en schuldig verklaard, wacht nu al 2 jaar op mijn geld €1000+ . Had schade aan auto eerst zelf maar betaald, zonder spiegelrijden is ook wel erg vervelend. Nu woont hij ergens anders en kan de politie hem zogenaamd niet vinden. Waar zijn al die coole politie tricks dat als hij met pin betaald, dat ze weten waar hij is? Als hij niet betaald, en 25 jaar lang niet betaald ofzo, en hij gaat bijvoorbeeld de gevangenis in, is daarmee de schuld afgedaan, en kan ik fluiten naar mijn centen, ja nee mooi rechtsysteem hebben we hier !
 
vanmorgen gebeld door DAS, helaas niet opkunnen nemen omdat ze voor mij veel te vroeg belde (8.45) en ik zit in ziektewet dus ben dan nog niet aan te spreken hahaha..

gelukkig belde ze ook naar die vriend van me die ernaast zat, omdat ik rechtsbijstand had...
wat ze hem vertelde is dat ze
-de auto gaan claimen (logisch)
- zijn 30% wat ie nu minder door de baas krijgt uitbetaald
- smartegeld voor de gelede schade

Voor mij is het op die 30% het na het zelfde, alleen komt er dan nog een Kuipstoel, TomTom en kwam er achter dat ook me horloge kapot is gegaan (serieus) dus ook een turkse Breitling erbij hahaha...


maandag neem ik krijg ik een brief en neem ik contact met ze op over hoe en wat...
want kon vandaag niet terug bellen omdat ze dr de hele dag niet zijn...:S

maargoed zit weer beetje schot in de zaak...

en wat ik hier dan weer via via in het dorp hoorde is dat die gast nog vast zit...das ook mooi...
 
ff copy/past ander forum...

een kleine Update:


Via de poltie heeft de vader van de 33-jarige Seat bestuurder contact met mij gezocht.

Hierop in gegaan en het verhaal aangehoord, kwam erop neer dat hij graag voor zijn zoon de MATERIELE schade wilde betalen, omdat hij er ook op aangekeken werd in het dorp...

hierop hebben wij een voorstel gedaan voor de BMW/kuipstoel/tomtom/horloge

Hij heeft dit in overweging genomen en overlegt met zijn verzekeringsagent.

Deze reageerde echter iets minder positief en daarop besloten hun hier niet op in te gaan.

Dus nu loopt het via de verzekering alsnog en komen de materiele en inmateriele schade.

Dit zal nog best wel even gaan duren aangezien er een rechtzaak komt...

Maargoed, een stuk minder nieuws is dat mijn vriend die er naast zat, per 1 maart vaste baan zou hebben ipv via uitzendbureau.

Nu heeft ie vandaag te horen gekregen dat dat niet doorgaat.

dus ja dat moet allemaal in de claim meegenomen worden...

Ik hoop dat ze de zaak snel afhandelen want ik wrd helemaal gek zonder beamer om mee te driften...

Eerste ronde van Venray al moeten missen en straks weet ik veel hoeveel driftdagen nog...

en presies nu zie ik auto´s te koop staat die ik graag ervoor in de plaats zou willen hebben, maja zonder geld is niks te koop...



update 2:
Schade expert is maandag geweest het is nu +/- een week wachten op een bod van hem/hun....

ongelovelijk dat het zolang duurt normaal gaat het veel sneller....

maja was speciaal en moeilijk...

toevallig kende ik de schadeexpert via mijn werk (verkoper bij Peugeot)
En ik kende hem als niet echt een fijne vent...

eenmaal bij mij thuis brak het ijs een beetje en lachte hij zelfs af en toe...

nu dus goede hoop houden en wachten op een serieus bod/voorstel....
 
[kwoot]Maargoed, een stuk minder nieuws is dat mijn vriend die er naast zat, per 1 maart vaste baan zou hebben ipv via uitzendbureau.

Nu heeft ie vandaag te horen gekregen dat dat niet doorgaat.[/kwoot]

wat heeft dit eigenlijk met de rest van dit verhaal te maken? komt dat omdat ie nog last heb van ze hernia ofzo dan?

maarja tom ik hoop het beste voor je! dan moet je voorlopig maar ff de testerossa lenen om te driften he :D
 
Back
Top