na 2 uur eigenaar te zijn, total los...

Stuntn00b

voorheen Ghostrider
Dit even gekopieerd van ander forum...

dit over kwam mij vorige week zaterdagavond...

Even het verhaal kort inleiden,

Ik ben vrijdagavond bij Tim Tatje weze kijken voor een bmw E30 320i (verlaagt, migdiff), deze genomen en zaterdagavond op gehaald om zo alles uit de huidige e30 over te bouwen in de 320i.

zo gezegt zo gedaan, in half uurtje tijd interieur verwijderd, kuipstoel gemonteerd stuurtje overgezet.

auto ingeladen voor driftschool op zolder. maar toch nog even naar tankstation rijden om ff drinken te halen.

op de terug weg van tankstation staan we (ik en een vriend) te wachten voor het stoplicht en dat springt op groen.

wij trekken rustig op en op het moment dan we net een halve meter rollen,
*BOEM*
klapt er volgas een Seat Leon achter in...

wij worden omgetild en 180 graden gedraaid en blanden op half op de stoep (nog net voor de palen van de verkeerslichten)

ik zit echt zo achter het zo van: wat is er nou gebeurt...
en die vriend van mij schreeuw 100x een kenteken (bleek van de seat te zijn)
tot hij riep: Hij gaat ervan door er achter aan! begreep ik niet wat er nou gebeurt was...

Ik achtervolg de Leon, tot een straat waar de auto stop voor een huis.

Ik zet me auto er schuin voor en op het moment dat wij uitstappen stappen hun uit.

Beide met een blik bier in de handen en de passagier met nog een joint in zijn handen.

Er was geen normaal word mee te praten dus, wij kregen te horen, doe nou niet zo moeilijk!

en zo liepen beide het huis binnen...
terwijl wij de politie bellen, trekken de heren voor het raam nog even een blik bier open.

en op het moment dat de politie kwam, deed hij de deur voorzich op en hoorde en zagen wij dat hij onderuit ging over de flessen die in het huis lagen.

bestuurder gearresteerd.

Wij na politie bureau.

drie aanklachten tegen bestuurder:
- Van achteren aangereden
- Door rijden na ongegval
- 7x meer gedronken dan toegestaan

Nu maar hopen dat ik snel wat geld krijg want er is een hoop stuk.

- BMW is total los
- TomTom is door de auto geslingerd en werkt niet meer

Zelf heb ik last van me nek en rug onwijze spierpijn
me vriend heeft dit nog veel erger en zijn hoofd is dik van het koppen van de A-stijl. (wel gordels allebei op)

De kuipstoel heeft echt zijn waarde voor mij bewezen want ik zat zo vast dat ik alleen wat meer last heb van me sleutelbenen.

heren uit Leon hadden trouwens allebei de vooruit gekopt...


nu maar hopen op een snelle afhandeling...

en op naar de eerste volgende drift dag!

Onder tussen bij huisarts en ziekenhuis geweest...
ik en de vriend naast me hebben een wiplash en daar kan je lang last van hebben...
vandaag foto's laten maken en woensdag uitslag...

dit is wat er van over is...

in het donker zag de schade er eger uit moet ik bekennen...

misschien is er nog wat aan toe doen...

E30 compact van maken ofzo... :xtc: :cheer: :lol:




 
Advertisement - register to remove this

als hij nog rijdt kan je er toch nog wel mee driften? Dus als je nu geld krijgt vd verzekering + deze als driftbak houdt :)
 
sjah als ze het spelen: dagwaarde - restwaarde = uitgekeerd schade bedrag, komt er een rechtzaak en dan gaat het onderste uit de kan komen.
 
Last edited:
Wat een eikels zeg, die moet je echt heftig uitkleden. Een ongeluk kan gebeuren, maar er dan tussenuit peren + dronken zijn is wel het toppunt.

Ik zou die whiplash heel goed laten onderzoeken, voor hetzelfde geld krijg je er over 6 maanden onwijs last van en heb je je centen al, probeer dan nog maar eens iets te krijgen.
 
dan voel je je toch echt beroerd! zou niet weten wat ik had gedaan als ik voor het huis van die gasten stond!

voor dat soort mensen = maar 1 oplossing! per direct overdragen aan t vuurpeleton
 
dan voel je je toch echt beroerd! zou niet weten wat ik had gedaan als ik voor het huis van die gasten stond!

voor dat soort mensen = maar 1 oplossing! per direct overdragen aan t vuurpeleton

Dat is ook wel overdreven hoor :X Als ze nou bv. iemand kapot hadden gereden had ik ja gezegd. Maar een "deuk" in een auto rijden en weg rijden, hoef je niet gelijk lood in je body te krijgen.... (vind ik tenminste)

Wel erg kut voor Stuntn00b, hoppelijk trek je gewoon zak met geld eruit en hou je er niks aan over. Sterkte.
 
Dat is ook wel overdreven hoor :X Als ze nou bv. iemand kapot hadden gereden had ik ja gezegd. Maar een "deuk" in een auto rijden en weg rijden, hoef je niet gelijk lood in je body te krijgen.... (vind ik tenminste)

Wel erg kut voor Stuntn00b, hoppelijk trek je gewoon zak met geld eruit en hou je er niks aan over. Sterkte.

vergeet niet dat ze 7x zoveel hadden gezopen, je maakt er andere niet blijer van.. dit soort gasten zijn imo duidelijk mensen die niks te zoeken hebben in de samenleving!

- drinken en rijden
- ongeluk veroorzaken
- en nog het lef hebben om weg te rijden
- nog een grote bek geven en moeilijk doen als er om gevraagt wordt!

klink misschien als een moraalridder...maarja zo denk ik er iig over
 
zodan, dat is opzich nog wel een aardig klappertje geweest.
ik had het minder erg ingeschat toen je het vertelde, maarja rustig aan en sterkte met je wiplash!
 
Ik zou die whiplash heel goed laten onderzoeken, voor hetzelfde geld krijg je er over 6 maanden onwijs last van en heb je je centen al, probeer dan nog maar eens iets te krijgen.
Idd.
En je hebt goede kans dat de verzekering vd tegenpartij het probeert af te kopen voor een bepaald bedrag, want dit soort dingen zijn ze echt doodsbenauwd voor....

Verder wel een lekkere schade, alleen jammer dat ie linksachter ook kaduuk is, want die kant kon ik wel gebruiken voor mn eigenste :P
 
Back
Top