Muziek op TV-ergernis..

illusi0n said:
Tja.. en daar hoort K-Liber bij? Denk het niet. Je hoort geen woord opschepperij of iets dergelijks... het is gewoon feestmuziek wat 10 jaar lang niet bekend is geweest bij het grote publiek; 1 liedje komt uit en iedereen heeft zijn woordje klaar.

Dat is waar ik me om kan ergeren.

Lange Frans etc. vind ik ook dikke poep, maar volgens mij snappen ze zelf ook wel dat ze heus niet speciaal zijn hoor, wat zou jij doen als iedereen geld betaalde om jou een paar gejatte zinnetjes te zien rappen? Dan zou je je toch ook doodlachen en lekker doorgaan.

Ik snap de kijk van sommige mensen op dingen echt niet.. maarja. :p Zal aan mij liggen.
]

Heb ik het over kaliber ?
 
ColinB said:
DHC heb ik nog nooit op tv gezien...
THC wel en die bestaan ook al jaren...
Maar idd al die nieuwe mensen, maar dat vind ik ook van die meisjes uit amerika, er lijken er elke week wel weer 3 bij te komen...
Def Rhymz is ook slecht idd, en veel Nederlandstalige kwaliteitsmuziek komt inderdaad niet op tv, bij mij zul je daarom ook zelden MTV of TMF op zien staan...(mede door die enorme hoeveelheden reclame)
THC=DHC..?
 
Bas@ICE said:
Probleem met een groot deel van de nieuwe 'nederlandse' ( :rolleyes: ) rappers is dat ze allemaal denken dat ze grote gangsters zijn en ze praten dat ze het zo zwaar op straat hadden...kom op zeg, open je ogen.

Het erge is dat ze een voorbeeld zijn voor die kleine ratjes.

Dat vind ik idd nog het ergste.
Dit soort muziek is bijna aanstootgevend te noemen voor die 14-15-16jarige etterbakken. Het komt de mentaliteit cker niet ten goede, door dit soort voorbeelden worden ze gevormd. Ze voelen zich allemaal zo geweldig, iedereen kan de pleuris krijgen terwijl ze in principe nog maar net zijn komen kijken en niks van het leven snappen.

Wat me ook de strot uitkomt zijn die amerikaanse wijven die met hun dik door de platenmaatschappij opgelegde imago's appart en uniek beweren te zijn en met hun JANK stemmetjes geen fatsoenlijk nummer ten gehore kunnen brengen.

Nja daarom heb ik ook tmf van al mn tv's afgehaald want tis toch een en al ergernis
 
K-Liber ken ik toch best wel lang. Heb het nummer 'ding ding ding' al super lang en vin d ik persoonlijk ook een vet nummer. En verder is het wel een keer lachen als je uit gaat om die muziek te horen af en toe.
 
Er ontstaat een hele nieuwe lifestyle onder de jongeren van 12 tot 16 ongeveer lijkt wel, het is vet om een accent te hebben of om eruit te zien als gangster.
Voor meisjes is het stoer om een vriend te hebben die onwettelijke dingen uithaalt en ze luisteren alleen maar naar die 'nederlandse underground gangster raps' , echt te erg die texten...

Soort aftakking van de BrEaZaH's

Zomaar wat quotes uit een nummer van Negetiv :|

Tis de wereld van een man, dus niet die van jou , je bent een kutwijf of een ... vrouw , ik weet dat je de pijn van mn klappen kent , je neus gebroken door de zoveelste zwarte vent'

Ik heb je kaak zoveel kapot gemaakt , dus ga maar hopen dat god bestaat , zie ik je staan...ga je meteen liggen

Het schoppen van teven ,dat maakt me blij..en het volgende slachtoffer dat ben jij...

En zo ken ik nog wel heel wat nummers....dit vind ik echt niet normaal.
Ok, je moet zelf weten als je ernaar luisterd als vrouw maar toen mn zusje begon mee te zingen op muziek van Awa was toch echt het huis te klein..
 
Enrico@Sprinter said:
Ik poep echt op al die mannetjes met die oversized basketball of baseball whatever shirts...

De eerste paar nummers van Nelly vind ik dus wel tof.. Toen deed ie nog niet zo "gangsterig".. En in vergelijking met de rest doet ie dat nu nog steeds niet vind ik maar 9 van de 10 laatste nummer van hem lijken precies op elkaar.. 8P
 
Bas@ICE said:
Er ontstaat een hele nieuwe lifestyle onder de jongeren van 12 tot 16 ongeveer lijkt wel, het is vet om een accent te hebben of om eruit te zien als gangster.
Voor meisjes is het stoer om een vriend te hebben die onwettelijke dingen uithaalt en ze luisteren alleen maar naar die 'nederlandse underground gangster raps' , echt te erg die texten...

Soort aftakking van de BrEaZaH's
Idd. 'tis vooral die 'cultuur' die zich er rondomheen ontwikkeld waar ik me aan erger. Dat die muziek me niet ligt, tjah... ieder zyn smaak dan luister je 't niet. Maar dat neppe-gangster-br33zer gedrag is irri.
 
Bas@ICE said:
Tekst van negativ
Dat nummer en wel meer van die cd zijn provocerend bedoelt. En dat is ze aardig gelukt. Volgens mij staan er zoveel van die vrouw-onvriendelijke nummers op omdat ze dan misschien meer media aandacht krijgen. Meer aandacht, meer cd's verkopen.
 
Ik vind Ali B en Lange frans en Baas B wel goed. Maar bijv. K-liber, die raps vallen niet te verstaan, dus k had maar ff songtekst van internet gehaald om eens te kijken waar het over gaat. Verder is dat een lekker nummer, maar ze moeten niet TE snel willen rappen.

Frans Bauer, ik moet zeggen, leuk voor hem dat ie suc6 heeft, maar hij is SLECHT!!! Echt van dat lage nederlandse niveau muziek.

Maarja, trance e.d. blijft gewoon het best!
 
zucht, je kan er donder op zeggen dat er gerelt word in topics als deze.
maar dat valt tot nu toe best mee.
imo is het idd gewoon de cultuur eromheen waar men zich aan ergert.
heel logisch, maar dat is hetzelfde als al die NRX mannetjes die denken dat ze de man zijn met powerfilter e.d., snap je?

ik vind ali b overigens verder wel relaxed, eerst dacht ik van "neej he weer zo een nep rapper", maar dat hij met marco een nummer maakt is gewoon zwaar ok, JUIST omdat er zoveel cultuur verschil is en het totaal niet bij elkaar past.
zo zou het in nederland moeten gaan, maar dat gebeurt uiteraard niet.
 
Beter erger je jezelf gewoon nergens aan, ik luister ook muziek van al die tjappies, gewoon omdat ik het chille nummers vind, intresseert mij niet of ze zinnen jatten ofniet...

Verder snap ik ook wel dat die K-liber gewoon slechte rap maakt, {! So What,, dan luister je daar toch gewoon niet naar

En verder ik zag ALi B @ jensen best toffe gast 9||6
 
Back
Top