Muziek op TV-ergernis..

Opzorp said:
Tsja wat versta jij onder kwaliteit. Ik vind een zigeuner met zoveel uur zangles per week, perfect afgemixte albums en een heel circus van profi managers, producers en tekstschrijvers etc opzich best kwaliteit hebben. Of ik het goeie muziek vind dat is weer een 2e :rolleyes:

Osdorp;) heeft gewoon gelijk, in frans bauer zijn soort maakt hij goede muziek

Nu wil ik mijn mening ook kwijt.. Over k-liber, ik zag ze gister bij play op tmf en twee van die gasten zijn leraar op middelbare school:)helemaal gek met fubu kleren. En vind het nummer goed swingen en denk dat het daar bij bubbeling om gaat niet te veel denken.
Maarja vind zoziezo vaak alleen muziek vet die door artiest zelf is geschreven, dan weet je wat en hoe hij ergens over denkt en dan zelf naar buite kan brenge op zijn manier.
Ali-B heeft wel talent ongetwijfeld, alleen zijn marokaans accentje en zijn teksten zijn schijnheilig dus krot luister liever niet na hem
 
Haagze sf2 said:
jantje sjit :p


ik lag dubbel, hij kan echt goed lullen man, en heeft hele leuke verhaaltjes, ik ben ook niet gek op hem, maar praten kan hij zkr wel.
wel kk dat de tokies zijn tijd namen, ik haat dat volk
 
Ill_Bill said:
Nu wil ik mijn mening ook kwijt.. Over k-liber, ik zag ze gister bij play op tmf en twee van die gasten zijn leraar op middelbare school:)helemaal gek met fubu kleren.
Ik zat gister bij me oom die de direkteur is van een paar midelbare scholen en die vertelde dat die "Tettel Juice" of hoe je het ook schrijft natuurkunde leraar is :eek:
Hij is btw laatst vader geworden.

Maar over de muziek op de tv zenders valt te discussieren natuurlijk. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Zo vind ik persoonlijk Frans Bauer echt niet om aan te horen. K-liber gaat ook nergens over en is vooral voor uitgaan denks. Je moet het ook niet luisteren voor de teksten.
TMF, MTV en the Box zijn er om winst te maken. Muziek op televisie kijkent Nederland kijkt te weinig naar Frans Bauer en shit dus is er geen markt voor.

Moppie is volgens mij puur geschreven om de zakken te vullen. En waarom ook niet. Blijkbaar verkoopt het en luisteren mensen er graag naar. Als ik ooit in de muziekindustrie terecht kom zal ik ook niet moeilijk doen over een geld makend nummer. Dan maar ff wat doen waar je niet helemaal achter staat, je loopt wel binnen.
 
Nouja, ik hoor net al namen als 50 cent, en Fat joe vallen.. Persoonlijk vind ik dat dit dus niet bij deze muziek-ergernis hoort. Dit zijn wel nummers met kwaliteit vind ik persoonlijk. De raps zijn goed, en er wordt niet in geblaat. Ik doelde eigenlijk vooral de Nederlanders die het nu een beetje aan het verpesten zijn, en dan doel ik dus op BaasB(Lange Frans gedeeltelijk, aangezien hij ook redelijk wat nummers heeft met WEL kwaliteit), en vooral K-liber. Tuurlijk is het persoonlijke smaak wat belangrijk is, en uitmaakt wat wel of niet als lelijke muziek moet worden beschouwd. Maar vooral die nederlanders die het over chicks drugs en pimps hebben kan ik me dus dood aan ergeren. Je moet het zeg maar opvatten als: Jennifer Lopez zingt : Jenny from the block, terwijl ze gewoon netjes is opgevoed, in een ontzettend groot huis, wat WEL in the block staat.. maar daarom hoef je nog niet direct te verkondigen dat je uit the block komt..maargoed..
Het is gewoon ergernis, en bij mij vooral aan de bubbling nummers, aangezien het altijd die eeuwige beat is die bij ELK nummer hetzelfde is.. Fat Joe en 50 Cent zijn daarentegen WEL origineel.!
 
mastervanloon said:
Fat Joe en 50 Cent zijn daarentegen WEL origineel.!

Fat joe vind ik wel shit lullen, lean back lean back hahaha en heb ook is zien zitte bij mtv toen hij moest reageren op battles tusse bekende rappers, hij vond alles geweldig meer mening had hij niet, vind hem maar irritant. Maarja ze verdiene wel bakken met geld
 
Topicstarter, je lult dik uit je nek.. duidelijk heb je geen verstand op dit gebied. K-Liber is een groep die doet gewoon hun eigen ding, en is nooit uit geweest om ff snel een centje te verdienen, of de 'muziekbusiness' te verzieken. Hun geluid is gewoon hun stijl, en geen kroegenplaatje om het 14-jarig publiek ff gek te laten worden. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo kortzichtig.. jammer.

Denk je dat het lied nog leuk was geweest? Had het uberhaupt IETS te maken met K-liber als ze niet hun 'slang' in dat liedje gebruiken, maar ABN praten? Had het beter geweest als ze een gevoelig ritme erachter hadden geplakt?

De een maakt popmuziek (Marco Borsato), de ander feestmuziek.. maarja meestal zijn mensen zo kortzichtig als het om een (voor hun) onbekende groep gaat.. die volgens iedereen natuurlijk alleen 1 liedje uitbrengt om ff een paar pegels te verdienen. :rolleyes:

Muziek van hun is altijd al hetzelfde geweest en je hoort er nooit iemand over. Omdat de mensen er naar luisteren die ervan houden. Een liedje valt nu in de smaak bij een groot aantal mensen en je wilt K-Liber gelijk over een kam scheren met 'Lange Frans' en cornuiten.. open your eyes.
 
marbossi said:
Ik zat gister bij me oom die de direkteur is van een paar midelbare scholen en die vertelde dat die "Tettel Juice" of hoe je het ook schrijft natuurkunde leraar is :eek:
Hij is btw laatst vader geworden.
QUOTE]

Het is teddo juice, hij is inderdaad natuurkunde leraar in hoorn.
Heb 3 jaar les van hem gehad.
 
Probleem met een groot deel van de nieuwe 'nederlandse' ( :rolleyes: ) rappers is dat ze allemaal denken dat ze grote gangsters zijn en ze praten dat ze het zo zwaar op straat hadden...kom op zeg, open je ogen.

Het erge is dat ze een voorbeeld zijn voor die kleine ratjes.
 
Bas@ICE said:
Probleem met een groot deel van de nieuwe 'nederlandse' ( :rolleyes: ) rappers is dat ze allemaal denken dat ze grote gangsters zijn en ze praten dat ze het zo zwaar op straat hadden...kom op zeg, open je ogen.

Het erge is dat ze een voorbeeld zijn voor die kleine ratjes.

Tja.. en daar hoort K-Liber bij? Denk het niet. Je hoort geen woord opschepperij of iets dergelijks... het is gewoon feestmuziek wat 10 jaar lang niet bekend is geweest bij het grote publiek; 1 liedje komt uit en iedereen heeft zijn woordje klaar.

Dat is waar ik me om kan ergeren.

Lange Frans etc. vind ik ook dikke poep, maar volgens mij snappen ze zelf ook wel dat ze heus niet speciaal zijn hoor, wat zou jij doen als iedereen geld betaalde om jou een paar gejatte zinnetjes te zien rappen? Dan zou je je toch ook doodlachen en lekker doorgaan.

Ik snap de kijk van sommige mensen op dingen echt niet.. maarja. :p Zal aan mij liggen.
 
SchlanG said:
koomt misschien omdat jij K-liber goed vindt en anderen niet :rolleyes:

En weer een uiterst intelligente opmerking in dit hoogstandje van een topic. Je kan duidelijk nog niet zo goed lezen. :| Heeft er niks mee te maken.

Hou trouwens helemaal niet van de muziek van K-Liber..
 
illusi0n said:
Tja.. en daar hoort K-Liber bij? Denk het niet. Je hoort geen woord opschepperij of iets dergelijks... het is gewoon feestmuziek wat 10 jaar lang niet bekend is geweest bij het grote publiek; 1 liedje komt uit en iedereen heeft zijn woordje klaar.

Dat is waar ik me om kan ergeren.

Lange Frans etc. vind ik ook dikke poep, maar volgens mij snappen ze zelf ook wel dat ze heus niet speciaal zijn hoor, wat zou jij doen als iedereen geld betaalde om jou een paar gejatte zinnetjes te zien rappen? Dan zou je je toch ook doodlachen en lekker doorgaan.

Ik snap de kijk van sommige mensen op dingen echt niet.. maarja. :p Zal aan mij liggen.


ik weet niet wat je nou hard aan het blaten bent, maar ik zeg gewoon dat dat MIJn mening erover is. Het lijkt net of jij K-liber de hemel in prijst. Ik zeg alleen dat ik het gewoon verschrikkelijke irritante muziek vindt, omdat het naar mijn inziens geen kwaliteit bevat door gejatte beats, slechte teksten, en een hoop geschreeeuw bevat. Tuurlijk vinden sommigen dit mooi, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk om aan te horen, ik luister echt nog liever naar een opera...
 
ik vind het ook allemaal dikke schijt... het lijkt wel of ''neger zijn'' tegenwoordig stoer is ofzo.. zie in lwd veel blanken die zich ''negerig'' gedragen etc.. enz o praten en zo stoer doen.... diep trietst...


die ali b vind ik dan wel weer ok.. want dat gaat nog ergens over.... en klinkt wel tof...


maar die shit van frans en die zooi :L :|
 
joop timmer said:
ik ben het volledig eens met de topicstarter , niet alleen nederlanders maar vooral die amerikaanse :? bijvoorbeeld die dikke fatsige neger, die fat jo slim or whatever:D slaat werkelijk nergens op. Daarentegen zie je de egte kwaliteiten die nederland kent,zoals eerder gezegd: hazes, froger, (we hebben er genoeg) nooit op tv

Die breezer-opmerking is ook wel op zijn plaats want als je je als een ,-niet blanke man- zoals die op tv worden uitgebeeld, gedraagd ben je al snel stoer:S , maar goed om die reden hebben we vaak rap shit op tv.

beter draaien de queen enzo:p , gelukkig kennen de radiozenders de kwaliteit nog wel :p


**edit** trouwens S'morgens bij het ontbijt kijk ik egt geen TMF meer , totally spies is veel toffer 8)

frans bauer en marco borsato zijn echt wel vaak op muziek zenders te zien hor, en hazes zal nu ook wel in trek komen..
 
je kan afkraken of maken wat je wilt,
het ding waar het hier om gaat is namelijk PERSOONLIJKE MENING, en dat verschilt weer onderling. dus wat de 1 wel goed vind, hoeft de andere niet zo te vinden.
waaaaaaaaar ik zelf ongelooflijke hekel aan hebt, zijn die trieste figuren die zich zelf vernederen in een programe als ""IDOL"" :r en zo heb je wel meer van die programma's die gasten hebben dus hellemaal nix met muziek te maken.

ook het heeeeeeeel groep die het nodig vind om dezelfde lied tig keren te coveren kots ik over.


verder hou het dus netjes, wat de 1 wel goed vind hoeft de andere niet zo te vinden.
 
Back
Top