Opzorp said:Tsja wat versta jij onder kwaliteit. Ik vind een zigeuner met zoveel uur zangles per week, perfect afgemixte albums en een heel circus van profi managers, producers en tekstschrijvers etc opzich best kwaliteit hebben. Of ik het goeie muziek vind dat is weer een 2e
Haagze sf2 said:jantje sjit
Ik zat gister bij me oom die de direkteur is van een paar midelbare scholen en die vertelde dat die "Tettel Juice" of hoe je het ook schrijft natuurkunde leraar isIll_Bill said:Nu wil ik mijn mening ook kwijt.. Over k-liber, ik zag ze gister bij play op tmf en twee van die gasten zijn leraar op middelbare schoolhelemaal gek met fubu kleren.
mastervanloon said:Fat Joe en 50 Cent zijn daarentegen WEL origineel.!
marbossi said:Ik zat gister bij me oom die de direkteur is van een paar midelbare scholen en die vertelde dat die "Tettel Juice" of hoe je het ook schrijft natuurkunde leraar is
Hij is btw laatst vader geworden.
QUOTE]
Het is teddo juice, hij is inderdaad natuurkunde leraar in hoorn.
Heb 3 jaar les van hem gehad.
Bas@ICE said:Probleem met een groot deel van de nieuwe 'nederlandse' () rappers is dat ze allemaal denken dat ze grote gangsters zijn en ze praten dat ze het zo zwaar op straat hadden...kom op zeg, open je ogen.
Het erge is dat ze een voorbeeld zijn voor die kleine ratjes.
SchlanG said:koomt misschien omdat jij K-liber goed vindt en anderen niet
illusi0n said:Tja.. en daar hoort K-Liber bij? Denk het niet. Je hoort geen woord opschepperij of iets dergelijks... het is gewoon feestmuziek wat 10 jaar lang niet bekend is geweest bij het grote publiek; 1 liedje komt uit en iedereen heeft zijn woordje klaar.
Dat is waar ik me om kan ergeren.
Lange Frans etc. vind ik ook dikke poep, maar volgens mij snappen ze zelf ook wel dat ze heus niet speciaal zijn hoor, wat zou jij doen als iedereen geld betaalde om jou een paar gejatte zinnetjes te zien rappen? Dan zou je je toch ook doodlachen en lekker doorgaan.
Ik snap de kijk van sommige mensen op dingen echt niet.. maarja.Zal aan mij liggen.
joop timmer said:ik ben het volledig eens met de topicstarter , niet alleen nederlanders maar vooral die amerikaanse :? bijvoorbeeld die dikke fatsige neger, die fat jo slim or whateverslaat werkelijk nergens op. Daarentegen zie je de egte kwaliteiten die nederland kent,zoals eerder gezegd: hazes, froger, (we hebben er genoeg) nooit op tv
Die breezer-opmerking is ook wel op zijn plaats want als je je als een ,-niet blanke man- zoals die op tv worden uitgebeeld, gedraagd ben je al snel stoer:S , maar goed om die reden hebben we vaak rap shit op tv.
beter draaien de queen enzo, gelukkig kennen de radiozenders de kwaliteit nog wel
**edit** trouwens S'morgens bij het ontbijt kijk ik egt geen TMF meer , totally spies is veel toffer 8)