Muziek op TV-ergernis..

Ali B, in het begin vond ik hem ontzettend slecht met z'n: "Het leven van de straat". Ook het accent stoort me, en nog steeds. Maar ik vind dat hij er wel op vooruit is gegaan. Z'n teksten zijn echt verbeterd alleen dat accent nog. Nummer samen met Marco Borsato kan ik echt niet naar luisteren, :r .
 
Marco Borsato en Ali B.
Marco:

Als er straks een miljoen zullen zijn
en ze wonen bij jou in de straat.
Heb je enig idee wat het met je zal doen?
Als straks niemand meer Nederlands praat.

Ali:

Sommige mensen zullen nooit zonder zorgen zijn. Alleen omdat moslims er vandaag en ook morgen zijn. Ga maar voor de gein een keer zitten in de trein, en kijk dan hoeveel moslims echt terroristen zijn.

Als ik wat zeg, zeggen ze: je schopt een rel maar houd ik m’n mond, dan ben ik een slapende cel. Denk niet dat iedereen die in Allah gelooft, Amerikanen ontvoert en ze dan onthoofdt.

Dat is niet míjn schuld, dus hou je bij de feiten. Ik ga jullie die kruistochten ook niet verwijten. Nee, ik ga niet zeuren over wie wat heeft gedaan. Ik maak gewoon een plaat met een zwetende Italiaan.

Marco:

Wat moet je doen (4x)

Ali ondertussen:

Als je woont in Lelystad of Rotterdam,
blijft kut, ook zonder de Islam.
En yo hoe erg kan het zijn met allochtonen?
Je moet eens zien waar de moslims niét wonen:

Bilthoven, Wassenaar, Terschelling,
Heemstede, Hollandsche Rading,
Lage Vuursche, en Amsterdam-Zuid.
Nergens een Moslim, hoe houden ze het uit?

Marco:

Als er straks 2 miljoen zullen zijn,
gaat je dochter dan veilig naar school?
Zal het mooi zijn op aarde en fijn in de trein?
Als er straks drie miljoen zullen zijn.
Ja, ze maken van Hollandse kerken moskeejen en hun torens die zijn niet echt klein. Moet mijn zoontje van vier straks z’n baard laten staan als er straks vier miljoen zullen zijn?




Wat moet je doen?
Ali:

Volgens mij denken al die Hollandse boeren dat de moslims hun kinderen komen ontvoeren en verkopen als slaaf op de markt voor een prik. Maar daarvoor zijn de kinderen hier te lui en te dik.

Onze meisjes zijn knap, onze jongens nog knapper. De ene is een kapper en de ander is een rapper. Een miljoen, dat is maar één op de zestien. Je moet het eigenlijk een beetje als een test zien. Want straks komen de Polen en de Roemenen, de Tsjechen, Hongaren, de Letten en Slovenen, niet gelijk denken dat dat fout zal gaan kijk eens wat een goed geintegreerde Italiaan.

Marco:

Wat moet je doen (4x)

Ali ondertussen:

Als je woont in Almere of Zaandam,
blijft kut, ook zonder de Islam.
En yo hoe erg kan het zijn met allochtonen?
Je moet eens zien waar ze allemaal niet wonen:

Ermelo, Staphorst en Kralingen,
Aedenhout, Santpoort en Heemstede.
Madurodam en het Land van Ooit,
die miljoen moslims vind je daar never dus nooit!

Marco:

Wat moet je doen,
als er straks acht miljoen zullen zijn?
Wat moet je doen,
als er straks 10 miljoen zullen zijn?

Ali ondertussen:

Kopspijkers!
Marco B in da House!
Gewoon doen wat je doet, maar dan beter.
Wat doe je dan.

Respect!

DIt is vet

hier kan je nummer horen is kopie van kopspijkers :D

http://info.omroep.nl/vara?nav=vrhzHsHzGHIcHrC
 
Nou, ik vind ali b echt een goeie gast en dat zeg ik niet zomaar. Hij weet (in tegenstelling tot veel anderen) zaken van twee kanten te bekijken. Dat moet ie wel in balans houden. En daarnaast is ie wel grappig. Toen ik zijn nummer zag op TMF dacht ik wat een debiel, maar na een paar intervieuws/shows op tv is mijn mening wel veranderd.
Maar ik heb laatst een docu met Jantje Smit gezien en ik denk dat hij ook wel een tof is, dus "Jantje Shit" vin ik maar saai...
 
Def Rhymz :r

Het enigste wat zijn muziek nog dragelijk maakt zijn die luitjes die altijd meezingen, die eigenlijk ook alle liedjes "mooi" maken, hun doen het werk en def krijgt de volle aandacht:(

Ik citeer: Ik ben vrijgezel, wil je chocomel |( :L
 
jazeker die gaste van kopspijkers zijn phat!! Zie nog weinige nederlandse artieste die zo imiteren. Lach me eigen ziek elke week knoefnoef ofzoiets ook leuk met peter R. En inge de bruin
 
mastervanloon said:
Ik weet niet of het topicwaardig is, maar ik heb serieus iets te melden en misschien dat er meerdere zijn. Als ie close moet, zeg het maar, dan delete ik em wel..

Ik erger me de laatste tijd aan nieuwelingen op de muziekzenders, die met 1 of andere vage hit komen, en zo denken te boeken . :L De muziek is bar slecht, de ritmes zijn allemaal gejat en onorigineel, de raps zijn slecht etc...
Als voorbeeld wil ik hierbij het nummer K-Liber-Viben nemen. Tuurlijk zijn er mensen die dit een leuk nummer vinden, maar ik vind toch echt dat het aan kwaliteit zwaar ontbreekt. Slecht ABN, slechte beat, saai nummer, slechte snelle onverstaanbare raps etc. Deze groep is zo even binnen komen dansen in de Nederlandse muziekindustrie en denkt het te kunnen gaan maken.

Ik vroeg me eigenlijk af of er geen eisen zijn om muziek op tv uit te brengen, want sommige nummers worden (volgens mij) gewoonweg niet toegelaten door de groffe taal.(neem dat nummer over Ali Hirsi Ali van die jongens uit Den Haag.) Ik vind dat je best wel wat kwaliteit van een nummer mag verwachten wil het op tv komen. Nu zullen sommigen de muziek van bv. Frans Bauer verschrikkelijk vinden, maar toch heeft dit wel degelijk kwaliteit. Zo ook Hazes, Froger etc..
Ook vind ik(ondanks dat het wel een gekke kerel is :p) Def Rhymz ook erg slecht. Zijn nummers gaan zowat nergens over, zijn slecht, slechte teksten en veel lelijk geschreeuw. Zijn er dan helemaal geen eisen meer aan een nummer? Ik erger me echt DOOD aan dit soort bandjes die zich even de man voelen en gaan lopen pimpen met hun verschrikkelijk FOUTE nummer.

Ik was benieuwd hoe jullie hier over dachten , en of jullie nog meer van dit soort nummers kennen.. ik ken er nog wel wat opzich:)

{! Zo dat moest ik ff kwijt:)

ga niet zeiken over k-liber als je denkt dat ze net 3 maanden bezig zijn heb je het dus echt mis. het is gewoon omdat je dat soort muziek niet luistert enzo maar ze zijn al heel veel jaartjes bezig en als je het niet kan verstaan moet je sneller leren luisteren of je oren open doen
 
rj@nrg said:
marbossi said:
Ik zat gister bij me oom die de direkteur is van een paar midelbare scholen en die vertelde dat die "Tettel Juice" of hoe je het ook schrijft natuurkunde leraar is :eek:
Hij is btw laatst vader geworden.
QUOTE]

Het is teddo juice, hij is inderdaad natuurkunde leraar in hoorn.
Heb 3 jaar les van hem gehad.

copernicus :) bherry is tog zijn echte naam ofzo
 
Het is niet de moeite om hier een topic voor te plaatsen daarom de vraag: wat vinde jullie van dhc ???!!! Die marokaantjes die veel praatjes en nummertjes hebbe op kazaatjes? 180cc wat ik nodig heb is een baksteennnn
 
Th@ De@LeR said:
THC = Tuindorp Hustler Click ( A'dam Noord)
DHC = Den Haag ??? hustler click ???

Iig ene is Den Haag andere is A'dam.
Denk toch dat ze hetzelfde / samen rappe, je hebt ook nummers genaamd THC DHC - blabla
 
Back
Top