MTV Cribs #13

Damn inderdaad mooi huis Jeroen!!

Mijn keuken is ook klaar. Van de keukenconcurrent! Kleur is magnolia wit glanzend met een antractiet blad incl houtnerf. Blad loopt aan de achterzijde 25cm op.

Koelkast, vaatwasser, combi oven, afzuigkap en keramische kookplaat van Whirlpool, tevens 90cm rvs achterwand bij de kookplaat / afzuigkap!

Wordt in week 43 gemonteerd :).
 
Mooi huis Jeroen, mooi ingericht ook, en de tuin net zo. Ik zit hier over een maand ook een jaar, en ben ook nog bezig met de laatste puntjes, zal hier binnenkort ook weer eens wat foto's posten. :)
 
Geldt voor jou ook dat dat wel al een optie was, maar dan voor een bedrag waarvan je denkt dat het voor de hele straat kan? :p

:D

Nee, de enige optie was een garage à 20K. Overigens was het huis al opgeleverd toen wij het kochten, dus meer- en minderwerk was niet meer mogelijk. De palen zitten er al wel in voor een eventuele garage.
 
Wat voor stenen zijn er trouwens gebruikt voor je oprit? Ja, klinkers, maar welke soort? :)

Carport zou trouwens wel mooi zijn inderdaad.
 
Iemand ervaring met gas en gasslang enz?

Situatie: tafelhaard midden in terras.. gasfles moet uit het zicht.. idee is om de gasslang op een of andere manier onder het terras door te laten lopen naar een hoek van de tuin en daar de gasfles neer te zetten. Hoe doe je dit goed en veilig? Mag het überhaupt?
 
Inderdaad... het is godslelijk, maar heb er toch voor gekozen omdat ik geen zin in gezeik wil hebben met onderhoud & andersmans geknutsel.... Daarnaast is er enorm veel op houten palen gebouwd in Gouda. Als dat gaat rotten is je huis van 200k ineens -200K waard 8P
 
Back
Top