Motorstoring vespa

Appie071

New Member
Heb gisteren een Vespa 2021 gekocht net 14 km mee gereden en het motorstoring lampje brand enig idee wat dit zou kunnen zijn, hij knippert niet alleen branden
 
Advertisement - register to remove this

Naar je dealer gaan.
Je heb 2 jaar garantie, en zelf er aan sleutelen zal er voor zorgen dat je geen garantie meer krijgt.
 
Heb gisteren een Vespa 2021 gekocht net 14 km mee gereden en het motorstoring lampje brand enig idee wat dit zou kunnen zijn, hij knippert niet alleen branden
Doen wat @it's_A_Lex zegt.
Mail per direct de dealer omtrent dit mankement, dan heb je een bewijs van melding.
Stel in deze mail de dealer in de gelegenheid om de scooter op te halen en vermeld ook je er geen meter meer mee wilt/durft te rijden om verdere schade te voorkomen.
Dan dek je jezelf in en kunnen er achteraf geen onduidelijkheden ontstaan en blijf je recht hebben op kosteloze reparatie i.v.m. de garantie.
Mijn advies: ga er absoluut niet meer mee rijden...
 
Mijn dealer waarbij ik het heb gekocht heeft geen afleesapparatuur maar hij zei dat ik naar een dealer kan een officiële en em dan kan laten uitlezen (op zijn kosten natuurlijk) valt het binnen de garantie als er toch wat mis mee is, ja toch want hij word alleen gelezen er gaat niet aan gesleuteld worden
 
Mijn dealer waarbij ik het heb gekocht heeft geen afleesapparatuur maar hij zei dat ik naar een dealer kan een officiële en em dan kan laten uitlezen (op zijn kosten natuurlijk)
Staat dit ook zwart op wit? Zodat er niet later moeilijk gedaan wordt?

valt het binnen de garantie als er toch wat mis mee is, ja toch want hij word alleen gelezen er gaat niet aan gesleuteld worden
Ja het valt allemaal binnen de garantie.
Mocht er aan gesleuteld worden dan valt het nog onder de garantie.
 
@Appie071,

dus als ik het goed begrijp heb je een nieuwe Vespa gekocht bij een niet officiële dealer?
Dan zou ik toch het advies van de dealer waarbij je de Vespa gekocht hebt volgen want ook als een niet officiële dealer aan een Vespa sleutelt kan Piaggio moeilijk doen over de fabrieksgarantie.

Heeft hij een specifieke dealer aangegeven en is deze officiële Vespa dealer op de hoogte van je komst of moet je het allemaal maar zelf regelen?
Indien dit laatste zou ik toch vragen aan de dealer waar je de scooter gekocht hebt dit officieel te regelen!
 
Back
Top