Motorstoring nieuwe zip

Damianve

New Member
Ik heb vandaag een nieuwe Piaggio Zip gekocht, maar als ik mijn contact omdraai gaat het motormanagement lampje branden. Als ik de scooter start gaat het lampje uit.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb vandaag een nieuwe Piaggio Zip gekocht, maar als ik mijn contact omdraai gaat het motormanagement lampje branden. Als ik de scooter start gaat het lampje uit.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
In het algemeen hoort het motormanagement lampje, ter controle op de werking hiervan, aan te gaan wanneer het contact op de eerste stand gezet wordt.
Na het starten van de scooter moet deze na +/- 3 seconden uit moeten gaan.
Wanneer deze blijft branden, dan pas zou ik mij zorgen gaan maken en verder gaan kijken waar dit door komt...
------------------------------------------------
Maar wat is nieuw in jou ogen?
Echt nieuw of 2e hands?
Nieuw en het lampje blijft branden? Direct teruggaan naar de dealer/verkoper en garantie claimen...!!!
Nieuw als zijnde 2e hands? Dan kunnen we hier verder over praten...
Geef dan wel meer info over je scooter.
KM-stand, setup, bouwjaar, et cetera.....................
 
In het algemeen hoort het motormanagement lampje, ter controle op de werking hiervan, aan te gaan wanneer het contact op de eerste stand gezet wordt.
Na het starten van de scooter moet deze na +/- 3 seconden uit moeten gaan.
Wanneer deze blijft branden, dan pas zou ik mij zorgen gaan maken en verder gaan kijken waar dit door komt...
------------------------------------------------
Maar wat is nieuw in jou ogen?
Echt nieuw of 2e hands?
Nieuw en het lampje blijft branden? Direct teruggaan naar de dealer/verkoper en garantie claimen...!!!
Nieuw als zijnde 2e hands? Dan kunnen we hier verder over praten...
Geef dan wel meer info over je scooter.
KM-stand, setup, bouwjaar, et cetera.....................
Hij komt nieuw bij La Souris vandaan. Er staat 14km op. Zelf heb ik er nog niet mee gereden

Ik ga morgen maar even bellen om te kijken wat ze er zelf over zeggen…
 
Bij mijn Vespa's gaan er ook lampjes branden als ik het contact aan zet, en na een paar seconden uit.
Dat is om te controleren of ze het wel doen.
Lees ook het instructieboekje, daar zal het ook beschreven staan.
Veel rijplezier met je nieuwe scooter.
 
Back
Top