Nee ik bedoel het motormanagement storing lampje.Wanneer je met het motorlampje, het olielampje bedoelt.
Dan kan je dit filmpje bekijken...
Dit klopt, maar er moet dan ook een bepaald cijfer verschijnen binnen het digitale dashboard gebeuren als de zelfdiagnose gestart en gestopt is!Begint hij te knipperen als je het contact aan zet maar de motor nog niet start? Dan kan je wellicht uitzoeken wat de reden is dat hij aan staat, zonder odb.
Het is op zeker wel bruikbaar maar bij de Aerox en Neo's zit het toch iets anders in elkaar!Bij een Neo’s en waarschijnlijk dus ook Aerox hoeft dit niet. Het knipperen heeft dan een bepaalde frequentie. Als hij bijvoorbeeld 2x lang en 1x kort knippert is het code 21, wat weer een betekenis heeft die men op internet kan zoeken.
Het draadje van mijn KVS temp sensor was kapot en dit is de manier waarop ik gevonden heb, dat dat de reden was voor het motorlampje.
Op pagina 417 staat letterlijk wat ik zegHet is op zeker wel bruikbaar maar bij de Aerox en Neo's zit het toch iets anders in elkaar!
Hoe bent u er achter gekomen dat 2x lang 1x kort code 21 is? Ik kan dit namelijk niet zo terug vinden in het bestand dat u heeft gemeld. Ik heb 4x kort 6x lang maar echt geen idee wat het is.Bij een Neo’s en waarschijnlijk dus ook Aerox hoeft dit niet. Het knipperen heeft dan een bepaalde frequentie. Als hij bijvoorbeeld 2x lang en 1x kort knippert is het code 21, wat weer een betekenis heeft die men op internet kan zoeken.
Full Yamaha Fault Code List to Help With Troubleshooting Your Motorcycle. - Not Sealed
To help you fault find your motorcycle we have added in the full Yamaha Fault Code list for 2014-2021 MT, FZ, Tracer, & XSR700 motorcycles.notsealed.com
Het draadje van mijn KVS temp sensor was kapot en dit is de manier waarop ik gevonden heb, dat dat de reden was voor het motorlampje.
Dit staat aangegeven in zowel de manual als de overige beschrijvingen van het betreffende injectie exemplaar.Hoe bent u er achter gekomen dat 2x lang 1x kort code 21 is? Ik kan dit namelijk niet zo terug vinden in het bestand dat u heeft gemeld. Ik heb 4x kort 6x lang maar echt geen idee wat het is.
Ik heb het gevonden! Dankjewel voor de reactie. Ik zag 2x en 1x staan met 21 dus 4x 6x is 46. (Batterij was gewoon te leeg)Dit staat aangegeven in zowel de manual als de overige beschrijvingen van het betreffende injectie exemplaar.
De code die jij krijgt op het dashboard correspondeert met het getal 46!
Aangezien 64 niet voorkomt in de coderingstabel heeft jouw scooter zeer waarschijnlijk last van onderstaande:
View attachment 71107
Oke, toppie voor de terugkoppeling en houd de accu in de gaten.Ik heb het gevonden! Dankjewel voor de reactie. Ik zag 2x en 1x staan met 21 dus 4x 6x is 46. (Batterij was gewoon te leeg)