This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Moppen :) #2

Komt een gothic bij de bakker: één brood graag. Waarop de bakker antwoord: gesneden zeker

Komt een gabbertje bij de bakker: één brood graag. Bakker: wit? Gabber: ja tuurlijk, eigen brood eerst

kan mn lul zo 30cm maken.... vouw ik m gewoon ff dubbel :+

nou Dirk, waar zijn jouw betere grappen dan ?
 
Waarom opent een belg een pak melk in de winkel?

Want op het pak staat hier openen.


Waarom loopt een belg maandag ochtend altijd naast zijn fiets?

dan zit het weekend erop!


Waarom gaat een Belg op vrijdag door het raam naar buiten?
Het weekend staat voor de deur.
 
Hoe knipoogt een gemeenteambtenaar ?
- Dan doet hij 1 oog open.

Waarom kan een gemeenteambtenaar niet in de top van een boom klimmen ?
- De boom groeid sneller als de ambtenaar klimt

Komt een moeder met haar dochtertje bij de kapper. De moeder zegt tegen haar dochter dat ze maar even rustig op een bankje moet wachten totdat mama geknipt is.
Na een tijdje is de moeder geknipt en haar dochtertje heeft al die tijd rustig gewacht en zich stil gehouden. De kapper van de moeder heeft dit allemaal gezien en is onder de indruk van de gehoorzaamheid van het meisje.
Ze loopt naar het meisje toe en zegt: "Omdat jij zo braaf bent geweest krijg jij van mij een snoepje". De kapper pakt de pot met zuurtjes en houd die het meisje voor, het meisje pakt er één, haalt het papiertje eraf maar als ze hem net in haar mond wil doen valt die op de grond.
Het meisje pakt gauw het zuurtje op, en de kapper zegt: " Aah wat jammer nou, zit er haar op"? Zegt dat meisje: "nee ik ben nog maar zeven".

Een man loopt over straat.
Hij komt bij de kuip aan, en ziet daar iemand staan met een jankende hond.
Meneer, waarom jankt uw hond?
Nou, dat doet hij altijd als Feyenoord verliest.
Ow,? Wat apart! en wat doet uw hond als Feyenoord wint?
Geen idee meneer, ik woon hier pas 10 jaar.

Een vrouw bedrijft overdag de liefde met haar minnaar terwijl haar man op zijn werk is. Zonder dat ze het echter weet, bevindt haar 9 jaar oude zoon zich in de kast in de slaapkamer. Geheel onverwachts kwam haar man thuis en sloot ze haar minnaar op in de kast samen met het jochie.

Jochie: "Donker hier hè."
Minnaar: "Ja , dat is het zeker."
Jochie: "Ik heb een voetbal."
Minnaar: "Da's fijn voor je."
Jochie: "Kopen?"
Minnaar: "Nee , dank je."
Jochie: "Mijn vader staat hier wel buiten hè."
Minnaar: "Oké, oké , hoeveel?"
Jochie: "250 €."
En zo kocht de minnaar de voetbal...

In de weken daarop gebeurde het nogmaals dat het jochie en de minnaar samen in de kast zitten.
Jochie: "Donker hier hè"
Minnaar: "Ja , dat is het zeker."
Jochie: "Ik heb een paar voetbalschoenen."
De man herinnert zich de vorige keer en vraagt: "Hoeveel?"
Jochie: "750€."
Minnaar: "Oké."
En zo werden ook de voetbalschoenen verkocht...

Een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje:
"Pak je voetbal en je voetbalschoenen , dan gaan we lekker een potje voetballen op het gras."
Jochie: "Dat gaat niet."
Vader: "Hoezo niet?"
Jochie: "Ik heb ze verkocht."
Vader: "Wat ? Voor hoeveel heb je ze verkocht?"
Jochie: "Samen 1.000 €."
Vader: "Dat is toch veel te veel ! Je hoort je vriendjes niet teveel te vragen! Dat is veel meer dan die bal en die voetbalschoenen hebben gekost! Ik neem je mee naar de kerk , dan kan je aan de pastoor opbiechten wat je hebt gedaan!"

Ze gaan naar de kerk en de vader neemt zijn zoon mee naar het biechthok, laat hem naar binnen gaan en sluit de deur.
Jochie: "Donker hier hè."
Pastoor: "BEGIN NIET WEER Hè MANNEKE!!!"
 
weet nog niet precies of ik t wel grappig vind
 
ok eentje nog