This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Moppen :) #2

Lopen er 2 kutjes door de woestijn , zegt de ene tegen de ander :

" Heb jij ook van die droge lippen ? "

 
Er staat een man op de bus te wachten. Komt de buschauffeur naar buiten en zegt: He kom er is af!

Die heb ik ook al 2 keer verteld alshet niet meer is, maar hij is wel goed

Komt een vis bij de doktor, zegt de doktor: "ik zie het al, uit de kom" 8P
 
Een boer en een boerin zijn op het land aan het werken.
Zegt de boer opeens: Ik wou dat ik een begraven schat zou vinden.
Zegt de boerin: Maar ik ben toch jou schat?
Boer zuchtend: Ja, maar jij bent niet begraven

 
Een zwangere Marokkaanse vrouw !

Een Marokkaanse vrouw is zwanger van een tweeling.
Als de weeën om de paar minuten komen, pakt ze haar reistas, rent naar buiten en springt in de klaar staande Mercedes GTI (Gordijnen, Trekhaak en Imperial) bestel bus. en scheurt richting het ziekenhuis.
Tijdens de dodemansrit, waar ze enkele malen door het rood rijdt, en op een haar na 2 aanrijdingen veroorzaakt, breken haar vliezen.
In paniek pakt ze haar mobieltje en belt 112.
De politie agent aan de andere kant van de lijn probeert haar te kalmeren en verzekert haar dat hij al vaker een geboorte heeft meegemaakt en dus veel ervaring heeft en dat hij zo snel mogelijk bij haar probeert te zijn.
Zodra hij bij de vrouw arriveert, begint hij met haar in te leiden en kijkt tussen haar benen om de eerste van de tweeling ter wereld te brengen.
De baby steekt zijn hoofdje naar buiten, en verdwijnt ook net zo plotseling weer terug in de buik van de vrouw.

Waarop de broer in de buik vraagt: " wat is er aan de hand broertje, wil je er nog niet uit?"
Daarop antwoordt de eerste:" shit Ali, we moeten via de achterdeur eruit, aan de voorkant staat de politie ons namelijk al
op te wachten!"
 
Die heb je ook hoor, alleen door de donkerdere huidskleur zie je de zwarte haartjes wat minder :+ Wel een erg slechte grap trouwens.