This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Moppen :) #2

zit een racist in de trein zegt een turkse vrouw die zwangers is wat denk jij dat het wordt een jongen of een meisje.
zegt de racist kan mij geen kk schelen als t maar dood geboren wordt

mischien beetje grof maarja

Zelf verzonnen? douchebag :X

zit een racist in de trein zegt een turkse vrouw die zwangers is wat denk jij dat het wordt een jongen of een meisje.
zegt de racist kan mij geen kk schelen als t maar dood geboren wordt

mischien beetje grof maarja

Sodeju, ik heb wat lage niveaus voorbij zien komen op dit forum, maar jij slaat wel echt alles.

Over niveau gesproken.. op Partyflock is toch zo'n ontzettend LAAG niveau, dat is echt niet normaal meer zo óntzettend dom!!

Een man met flinke griep komt bij de dokter. De dokter onderzoekt kijkt hem na en schrijft een recept voor. Omdat de man alles uitkotst, schrijft de doktor zetpillen voor. Een week later komt de man terug.
"En?" vraagt de dokter.
"Nou", zegt de man, "Ik kan die dingen net zo goed in m'n reet steken, want ze helpen geen moer."

Sam: "Vind je het erg als ik ezel tegen je zeg?"

Tom: "Jazeker"

Sam: "En als ik nou meneer zeg tegen een ezel?"

Tom: "Dat is geen belediging!"

Sam: "Dag, meneer."

Weet het ook niet meer eigenlijk

1 van een leraar trouwens, een idioot btw

Wat het laatste wat bij een vlieg door zijn koop gaat als hij tegen een muur aan vliegt?

Z'n anus

whahahah

Hoeveel sneetjes brood kun je uit 1 heel brood snijden?

1, daarna heb je geen heel brood meer

weet niet ofdat deze hier al eens is geweest hoor, maar:

Ik reed gister door de stad, en kwam een geel mannetje tegen. Het mannetje zei: Ik ben homo, kom van venus en moet heel nodig naar de WC.
Ik denk wat is dit nou.. Dus ik rijd door, en kom een groen mannetje tegen. Dit mannetje zegt: Ik ben homo, kom van Pluto en moet heel nodig naar de WC.
Dus ik snap er niets meer van, maar rijd door. Dan kom ik een blauw mannetje tegen. Ik zeg, niets zeggen! Laat me raden, Je bent homo, komt van een of andere vage planeet, en moet naar de WC. Waarop het mannetje antwoord: Kenteken papieren en rijbewijs alstublieft? :W

Word ik aangehouden, vraag de agent: heb je gedronken?

Ik antwoord: Jazeker, 12 pils, flesje witte wijn en nog een flesje cognac.

Agent van :W en zegt ff blazen dan maar he.

Waarop ik zei: hoezo, geloof je me niet?

Kees komt thuis uit school en vraagt z'n vader wat nou het verschil is tussen ''in principe'' en ''in feite'', waarop z'n vader zegt: ''Vraag je moeder of zij voor een half miljoen met een andere kerel naar bed wil''.

Dus gaat kees naar z'n moeder en stelt haar die vraag. Moeder denkt er even over na en zegt: ''ik heb je vader wel trouw belooft enzo, maar aan de andere kant een half miljoen is wel veel geld dus ik denk wel dat ik dat zou doen''.

Kees gaat terug naar z'n vader en zegt dat moeder het wel doet voor een half miljoen. Zegt z'n vader: ''nou moet je je zus vragen of die voor een half miljoen met een andere vent dan haar vaste vriend de koffer induikt''.

Dus kees naar z'n zus, stelt haar die vraag en ja hoor, de zus bezwijkt ook voor een half miljoen.

triomfantelijk loopt kees terug naar z'n vader om te zeggen dat z'n zus ook voor het geld gaat.

''Nou'' zegt de vader, ''in principe had ik nou miljonair kunnen zijn, maar in feite zit ik met 2 hoeren opgescheept''....

What's the difference between a nigger and a picnic table?
-A picnic table can support itself.

Hoe worden schoonmoeders ook wel genoemd?
-trouwma

Wat is rood, schijft boeken en kun je drinken?
-Aghatha Fristi

Van welke tv zender zijn alle negers lid?
-van de AVRO

Er komt een man bij de drogist voor een pakje condooms. Hij wil betalen met een briefje van honderd gulden.
Vraagt de vrouw achter toonbank: "Hebt u gepast?"
Zegt de man: "Nee, ze zijn voor mijn broer."

Piet loopt z'n tuin in en ziet dat z'n Turkse buurman de mat staat uit te kloppen
Vraagt Piet belangstellend: "Wil ie niet starten?"

Het is wit en het staat in een vaas?
-een bos yoghurt

Hoe weet je dat een man een kleintje heeft?
-Dan heeft hij een kinderzitje achterop z'n fiets.

Wat is een neger die van rechts komt?
-voorrangoetang

Komt een homo bij de slager;
homo: Mag ik een leverworst?
Slager: Normaal of in plakjes?
homo: Zie ik eruit als een sjoelbak?

Waarom zit er water in een kanaal?
-Anders stuift het zo als er een boot doorheen vaart

Komt een man bij de dokter en zegt: "Dokter, U moet me helpen, ik vergeet alles meteen!". Zegt de dokter: "Heeft U dat al lang?", waarop de man zegt: "Wat?".

*Aantal bedreigingen neemt toe*

(verborgen in de donkere kelder) Henk, geef me de zaklamp eens... pffooeeh gelukkig! Die kogelbrief is verkeerd geadresseerd. Hij is voor de buren 8P