This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mooie grafiek!

Originally posted by Arne@Piaggio
Ik zeg niks...

Waarom zeg je niks???
Als je toch gewoon op een normale manier zijn mening kunt/wilt weerleggen dan is dat toch goed!!!!
Ik heb ook zo vaak vraagtekens gezet bij bepaalde uitspraken van hem?!!!!!!
Het is juist wel interessant om te weten hoe anderen denken over een afwijkende/andere mening!!!!!!!!!!!!!1

volgens mij begrijp je de reactie van arne niet helemaal, maar goed.

Sinds wanneer is een evocilindro beter afgewerkt dan een mhr (op spijltje na )

Ik bedoel dat ik dat anti-Malossi verhaal redelijk vaag vind...

Malossi is gewoon beter dan Polini, daar MOET iedereen het toch over eens zijn. Als je kijkt met hoeveel Malossi spul het Creco-Polini team rijdt weet je eigenlijk al genoeg.

Dat Multivar verhaal heb ik alleen bij Bart gehoord...

Nog iets een 174cc die om vage redenen is vastgelopen. Hoeveel w-poorters zijn er al om vage redenen vastgelopen..

Ik vindt het zelf ook maar erg vreemd ja.En wat zeurt ie bovendien over de afwerking van cilinders???
Zolang die poorten niet scheef zijn en dergelijke kan hij de boel toch mooi afwerken en zo!!!
Ik vind het zelf ook onzinnig dus ja?!!!

is bij zip ook gebeurd....was dan gen 100 (?) km oud maar toch.

scoot is trouwens ws verkocht.

ik vind dat je race cilinder zoiezo moet laten afwerken alvorens je ermee rijdt.

Daar heb ik ook geen woord over gerept, en zal wel eenmalig zijn geweest (na Tim's reactie zie ik dat het ook 2-malig kan zijn:| )...

Greetz.